Період оскарження умов закупівлі - по 02-07-2024, 00:00
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Застосований критерій оцінки – ціна (100%). Детальна інформація щодо термінів поставки товару визначена в умовах тендерної документації. Надання забезпечення тендерних пропозицій не передбачається.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 77 146,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 771,46 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
ЄДРПОУ: | 20588716 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Московська Катерина Петрівна |
Телефон: | 380668506413 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 07300, Україна, Київська область,Вишгород, м. Вишгород |
3 |
Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами та доповненнями), філія "Кременчуцька ГЕС" ПрАТ «Укргідроенерго» вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Компанія Всесвіт", код ЄДРПОУ 25593863 (далі – Учасник), з предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 44830000-7 Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники (Розчинники для філії "Кременчуцька ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго") (закупівля №: UA-2024-06-27-001917-a). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункти 3.1, 3.1.2 Таблиці №1 Додатку №1 до тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, в складі тендерної пропозиції Учасником завантажено Довідка у формі заповненої таблиці за підписом уповноваженої особи Учасника, що містить інформацію про виконання ним аналогічного за предметом закупівлі договору, де предмет договору вказано невірно; лист-відгук від Замовника, підтверджуючий виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, наданого відповідно до вимог п. 3.1.1. та на який є посилання у довідці складеній відповідно до вимог п. 3.1, не містить номеру та дати договору. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити через електронну систему закупівель, відповідно до вимог пункту 3.1 Таблиці №1 Додатку №1 до тендерної документації, коректну Довідку у формі заповненої таблиці за підписом уповноваженої особи Учасника, що містить правильно вказаний предмет договору на який є посилання; відповідно до вимог пункту 3.1.2 Таблиці №1 Додатку №1 до тендерної документації - позитивний лист-відгук від Замовника, підтверджуючий виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, наданого відповідно до вимог п. 3.1.1 на який є посилання у Довідці складеній відповідно до вимог п. 3.1, оформлений на фірмовому бланку Замовника за підписом керівника або уповноваженої особи, із зазначенням номеру та дати договору. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності виявлені замовником, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.