Закупівлю оголошено - 27-06-2024, 08:52. Дата останніх змін - 29-07-2024, 09:43

Придбання металопластикових вікон (за ДК 021:2015 код – 44220000-8 – Столярні вироби)

Придбання металопластикових вікон (за ДК 021:2015 код – 44220000-8 – Столярні вироби)... Державна закупівля - UA-2024-06-27-000478-a Придбання металопластикових вікон (за ДК 021:2015 код – 44220000-8 – Столярні вироби) від замовника КЗ "Гімназія № 28" Кам'янської міської ради від 6/27/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-06-27-000478-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-06-26-013553-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 27-06-2024, 08:52
по 02-07-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-06-2024, 08:52
по 05-07-2024, 11:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 08-07-2024, 11:00
по 08-07-2024, 11:23

Період оскарження умов закупівлі - по 02-07-2024, 00:00

категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, місцезнаходження Замовника - 51914, Україна, Дніпропетровська обл., м. Камʼянське, вул. Криворізька, 41, закупівля товару відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
500000
500 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:5 000,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:5 000,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:КЗ "Гімназія № 28" Кам'янської міської ради
ЄДРПОУ:23642592 Досьє YouControl
Контактна особа:Говорушко Марина Валеріївна
Телефон:+380989858084
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
51914, Україна, Дніпропетровська область,Кам'янське, вул. Криворізька, 41
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Придбання металопластикових ві ...
500 000,00 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 08-07-2024, 11:00
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Металопластикове вікно № 1

2
штука
51914 Україна Дніпропетровська область м. Камʼянське, вул. Криворізька, 41
по 01-09-2024
44221100-6
Вікна


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Металопластикове вікно № 2

1
штука
51914 Україна Дніпропетровська область м. Камʼянське, вул. Криворізька, 41
по 01-09-2024
44221100-6
Вікна


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Металопластикове вікно №3

1
штука
51914 Україна Дніпропетровська область м. Камʼянське, вул. Криворізька, 41
по 01-09-2024
44221100-6
Вікна


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Металопластикове вікно №4

1
штука
51914 Україна Дніпропетровська область м. Камʼянське, вул. Криворізька, 41
по 01-09-2024
44221100-6
Вікна


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Металопластикове вікно №5

8
штука
51914 Україна Дніпропетровська область м. Камʼянське, вул. Криворізька, 41
по 01-09-2024
44221100-6
Вікна


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Металопластикове вікно №6

1
штука
51914 Україна Дніпропетровська область м. Камʼянське, вул. Криворізька, 41
по 01-09-2024
44221100-6
Вікна


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Металопластикове вікно №7

1
штука
51914 Україна Дніпропетровська область м. Камʼянське, вул. Криворізька, 41
по 01-09-2024
44221100-6
Вікна


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Металопластикове вікно №8

4
штука
51914 Україна Дніпропетровська область м. Камʼянське, вул. Криворізька, 41
по 01-09-2024
44221100-6
Вікна


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Металопластикове вікно №9

2
штука
51914 Україна Дніпропетровська область м. Камʼянське, вул. Криворізька, 41
по 01-09-2024
44221100-6
Вікна


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Металопластикове вікно №10

1
штука
51914 Україна Дніпропетровська область м. Камʼянське, вул. Криворізька, 41
по 01-09-2024
44221100-6
Вікна


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Металопластикове вікно №11

4
штука
51914 Україна Дніпропетровська область м. Камʼянське, вул. Криворізька, 41
по 01-09-2024
44221100-6
Вікна


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Металопластикове вікно №12

1
штука
51914 Україна Дніпропетровська область м. Камʼянське, вул. Криворізька, 41
по 01-09-2024
44221100-6
Вікна


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Металопластикове вікно №13

2
штука
51914 Україна Дніпропетровська область м. Камʼянське, вул. Криворізька, 41
по 01-09-2024
44221100-6
Вікна


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Металопластикове вікно №14

1
штука
51914 Україна Дніпропетровська область м. Камʼянське, вул. Криворізька, 41
по 01-09-2024
44221100-6
Вікна


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Металопластикове вікно №15

1
штука
51914 Україна Дніпропетровська область м. Камʼянське, вул. Криворізька, 41
по 01-09-2024
44221100-6
Вікна


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Металопластикове вікно №16

1
штука
51914 Україна Дніпропетровська область м. Камʼянське, вул. Криворізька, 41
по 01-09-2024
44221100-6
Вікна


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "ЛИТВИНЕНКО СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Кам’янське, ПРОСПЕКТ КАРЛА МАРКСА будинок 22 квартира 24, 51937, Сергій Литвиненко
Остаточна пропозиція:
499 893,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
499 893,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
22-07-2024, 10:02
Період подачі оскарження:
по 28-07-2024, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-06-27-000478-a-b2
Номер договору:
2210/1
Дата підписання договору:
29-07-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 29-07-2024 по 31-12-2024
499 893,00 UAH
Ціна договору
499 893,00 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "ЛИТВИНЕНКО СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ"   Досьє YouControl
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Кам’янське, ПРОСПЕКТ КАРЛА МАРКСА будинок 22 квартира 24, 51937, Сергій Литвиненко
Остаточна пропозиція:
499 893,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
499 893,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
22-07-2024, 09:59
Період подачі оскарження:
по 22-07-2024, 09:59
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВК НІКС"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, , , , , Павло Федчишин
Остаточна пропозиція:
403 712,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
403 712,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 22-07-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 11-07-24, 22:43:16
24

1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Частини 1 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Заповненої форми Тендерна пропозиції по формі Додатку 4 та документів (якщо такі вимагаються), надання яких передбачено даним Додатком до тендерної документації; Відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» (зі змінами) «згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди.» подання тендерної пропозиції учасником – фізичною особою, фізичною особою-підприємцем, юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, супроводжується підтвердженням у довільній формі наявності у неї права на обробку персональних даних (зазначених учасником у тендерній пропозиції), а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником (листи/ довідки/ інформація) та довідки з банку повинні бути оформлені / отримані не раніше дати оголошення даної закупівлі. Кваліфікований електронний підпис на захищеному носії необхідно накласти на кожен документ окремо або на тендерну пропозицію в цілому. Якщо пропозиція містить скановані документи та/або електронні документи з накладеним кваліфікованим електронним підписом тієї організації/установи/тощо або накладеним кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи тієї організації/установи/тощо, то учаснику не потрібно накладати на нього свій кваліфікований електронний підпис, оскільки у такому випадку учасник повинен накласти власний кваліфікований електронний підпис, на захищеному носії на пропозицію в цілому. Частиною 2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачено «Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 5 000 гривень (п’ять тисяч гривень 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія (електронна). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: повинно перевищувати 100 (сто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Вимоги), та Закону України «Про страхування». Гарантія (електронна) повинна бути підписана захищеним кваліфікованим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою банківської установи/ фінансової установи /страхової компанії (у разі її використання). Для можливості здійснення перевірки кваліфікованого електронного підпису особи уповноваженої на підписання та електронної печатки банківської установи/ фінансової установи /страхової компанії (у разі її використання) в гарантії (електронній) обов’язково повинний бути зазначений програмний комплекс та його версія, яким накладено такий підпис та печатку (у разі її використання). Форма гарантії повинна відповідати формі, яка наведена в Додатку 6 до тендерної документації. Гарантія повинна відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції зазначених у наказі Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» з урахуванням пункту 3 Особливостей (Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей замовники застосовують положення: статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей). У разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії, то така банківська гарантія повинна бути оформлена в Державному банку, який має кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaAА». Разом з електронною банківською гарантією учасником надається: 1. Ліцензія, яка видана банку або Витяг з державного реєстру банків, який містить інформацію про номер, дату статус (чинність) банківської ліцензії; 2. Сканований оригінал або копія документу про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію; 3. Документ, що підтверджує кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaAА» (тобто «uaAА», або «uaAА+», або «uaAАА»). Перелічені вище документи повинні бути завантажені в електронну систему закупівель та підписані захищеним кваліфікованим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою банку/ фінансової установи/ страхової компанії (у разі її використання). Документ підписаний кваліфікованим електронним підписом є оригінальним документом. Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії повинно бути покритим. Покриття підтверджується учасником документально (платіжним дорученням/ платіжною інструкцією, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель).» Частиною 2 Розділу V. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій передбачено «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати: o довідку, яка містить інформацію про Учасника, а саме: повна та скорочена назва Учасника; код ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або ідентифікаційний номер (для фізичної особи/фізичної особи-підприємця); юридична та фактична адреси; телефон та електронна адреса; тип суб’єкта господарювання; обрана система оподаткування; основні види діяльності згідно КВЕД; відомості про керівника та особу уповноважену на підписання тендерної пропозиції; найменування фінансової установи (банку) через яку будуть здійснюватися розрахунки за виконання договору по результатам даної закупівлі (найменування банку, номер банківського рахунку, МФО банку); зазначити код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (статуту (якщо вносились зміни до статуту, то зазначити коду доступу до останніх змін до статуту) відповідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (для юридичних осіб). o довідку/довідки з обслуговуючого банку/банків про наявність рахунків в банківських установах, про відсутність (наявність) позичкової заборгованості за кредитами та про залишок коштів на рахунку (ах). Довідка/ довідки повинні бути надана надані з тих обслуговуючих/ обслуговуючого банку/ банків, які учасник зазначив в довідці про учасника, тобто з банку через який будуть здійснюватися розрахунки за виконання договору по результатам даної закупівлі.» Частиною 3 Розділу VІ. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю передбачено «Проект договору про закупівлю викладено у додатку 5 до тендерної документації. Даний проєкт договору заповнюється, підписується учасником та подається у повному обсязі у складі тендерної пропозиції. Подання заповненого та підписаного учасником проекту договору є безумовною згодою зі всіма його умовами, але для зняття у подальшому питань до замовника, у разі затримки надання бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника для фінансування даної закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції надає лист-згоду щодо можливості поставки товару з відтермінуванням платежу до ста двадцяти робочих днів.» Додатком 1 до тендерної документації передбачено «На підтвердження виконання наданого (наданих) договору (договорів) Учасник повинен надати: Сканований оригінал відгуку (відгуки) від контрагента про належне виконання Учасником наданого (наданих) договору (договорів). Відгук (відгуки) повинен (повинні) містити: інформацію щодо найменування контрагента; дату та номеру договору, на який надано відгук; інформацію про належне виконання договору, у тому числі стосовно дотримання якості та строків виконання. Відгук (відгуки) повинен бути завірений підписом керівника контрагента (або його уповноваженим представником) та печаткою (у разі її використання). Підтвердженням виконання аналогічного договору (замість відгуку (відгуків)) може бути також звіт про виконання договору, оприлюднений в електронній системі закупівель, який необхідно подати Учасником у складі пропозиції. Сканований оригінал видаткової (их) накладної (их) та/або акту (ів) приймання – передачі товару за договором (ами), що зазначений (і) у довідці (якщо видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару (ів) по даному договору більше одного, то додатково надається довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік видаткових накладних та/або актів із зазначенням номеру та суми кожного документу). Документ, що підтверджує виконання аналогічного договору Сторонами, а саме здійснення/отримання оплати по аналогічному (аналогічними) договору (договорам) (таким документом являється виписка (тощо) з рахунку отримувача коштів або скріншот з електронної системи закупівель (https://prozorro.gov.ua) де відображено здійснені оплати органами Казначейства за аналогічним (и) договором (ами))» Додатком 3 до тендерної документації передбачено «Оскільки поставка, розвантаження, монтаж/встановлення товару здійснюється за рахунок Учасника – переможця, то вартість даних суміжних послуг розраховуються та включається учасником до вартості предмету закупівлі (товару) і не повинна перевищувати вартості самого товару (дотримання цієї вимоги при поданні тендерної пропозиції Учасником подається у довільній формі у складі пропозиції).» 2) Перелік виявлених невідповідностей Відсутнє підтвердження наявності права на обробку персональних даних (зазначених учасником у тендерній пропозиції), а також надання такого права замовнику. Тендерна пропозиція частково не заповнена. Наявні в тендерній пропозиції документи/довідки , які оформлені / отримані раніше дати оголошення даної закупівлі. Тендерна пропозиція учасника не підписана кваліфікованим електронним підписом на захищеному носії. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав забезпечення тендерної пропозиції згідно частини 2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Довідка, яка містить інформацію про Учасника №48 від 03.07.2024 містить не всю інформацію у відповідності до вимог встановлених частиною 2 Розділу V. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій до даної довідки. Проєкт договору частково не заповнено. Відсутній лист-згода щодо можливості поставки товару з відтермінуванням платежу. Відсутня довідка щодо дотримання вимог щодо розрахунку та включення учасником суміжних послуг до вартості предмету закупівлі (товару) тощо. Поданий відгук, довідка про досвід виконання аналогічного договору №32 від 03.07.2024 не відповідає вимозі встановленій в Додатку 1 до даних документів / довідок, відсутній документ, що підтверджує виконання аналогічного договору Сторонами, а саме здійснення/отримання оплати по аналогічному договору. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей підтвердження наявності права на обробку персональних даних (зазначених учасником у тендерній пропозиції), а також надання такого права замовнику. Надати заповнену повністю тендерну пропозицію. Подати оновлені документи/довідки, які оформлені / отримані не раніше дати оголошення даної закупівлі. Підписати тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом на захищеному носії. Надати оновлену довідку, яка містить інформацію про Учасника №48 від 03.07.2024, яка містить всю інформацію у відповідності до вимог встановлених частиною 2 Розділу V. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій до даної довідки. Надати заповнений повністю проєкт договору. Надати лист-згоду щодо можливості поставки товару з відтермінуванням платежу. Надати довідку щодо дотримання вимог щодо розрахунку та включення учасником суміжних послуг до вартості предмету закупівлі (товару) тощо. Надати відгук та довідку про досвід виконання аналогічного договору №32 від 03.07.2024 що відповідає вимозі встановленій в Додатку 1 до даних документів / довідок. Надати документ, що підтверджує виконання аналогічного договору Сторонами, а саме здійснення/отримання оплати по аналогічному договору, що відповідає вимозі встановленій в Додатку 1. Згідно п. 43 Особливостей «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» Щодо відсутності забезпечення тендерної пропозиції, то пропозиція учасника, який не надав забезпечення тендерної пропозиції, що вимагалося замовником, повинна бути відхилена з підстави, визначеної абзацом 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, без можливості виправлень в цій частині.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 12-07-24, 22:43:16

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВК НІКС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
403 712,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
403 712,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП "ЛИТВИНЕНКО СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
499 893,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
499 893,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучаємо субпідряд
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:27-06-2024, 09:14:14
Експортовано:27-06-2024, 09:11:37
Експортовано:27-06-2024, 09:11:37
Експортовано:27-06-2024, 09:11:37
Експортовано:27-06-2024, 09:11:37
Експортовано:27-06-2024, 09:11:37
Експортовано:27-06-2024, 09:11:37
Експортовано:27-06-2024, 09:11:37
Електронні тендерні вимоги
1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 27-06-2024, 08:52:53
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 27-06-2024, 08:52:53
2. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 27-06-2024, 08:52:53
3. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 27-06-2024, 08:52:53
4. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 27-06-2024, 08:52:53
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 27-06-2024, 08:52:53
5. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 27-06-2024, 08:52:53
6. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник юридична особа підтверджує, що
1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 27-06-2024, 08:52:53
Учасник фізична особа підтверджує, що
2 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 27-06-2024, 08:52:53
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 27-06-2024, 08:52:53
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 27-06-2024, 08:52:53
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Придбання металопластикових вікон (за ДК 021:2015 код – 44220000-8 – Столярні вироби)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 5 000 гривень (д п’ять тисяч гривень 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія (електронна). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: повинно перевищувати 100 (сто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Вимоги), та Закону України «Про страхування», а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» «забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія» (далі - гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі - гарант) 2. Терміни, зазначені в Вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції (далі - форма), затвердженій наказом Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5), Закону України «Про страхування». 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі / спрощеної закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: o дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; o назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності та клас страхування; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції подається у формі гарантії (електронної), яку Учасник завантажує в електронну систему закупівель. Гарантія (електронна) повинна бути підписана захищеним кваліфікованим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою банківської установи/ фінансової установи /страхової компанії (у разі її використання). Для можливості здійснення перевірки кваліфікованого електронного підпису особи уповноваженої на підписання та електронної печатки банківської установи/ фінансової установи /страхової компанії (у разі її використання) в гарантії (електронній) обов’язково повинний бути зазначений програмний комплекс та його версія, яким накладено такий підпис та печатку (у разі її використання). Форма гарантії повинна відповідати формі, яка наведена в Додатку 6 до тендерної документації. Гарантія повинна відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції зазначених у наказі Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» з урахуванням пункту 3 Особливостей (Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей замовники застосовують положення: статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей). У разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії, то така банківська гарантія повинна бути оформлена в Державному банку, який має кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaAА». Разом з електронною банківською гарантією учасником надається: 1. Ліцензія, яка видана банку або Витяг з державного реєстру банків, який містить інформацію про номер, дату статус (чинність) банківської ліцензії; 2. Сканований оригінал або копія документу про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію; 3. Документ, що підтверджує кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaAА» (тобто «uaAА», або «uaAА+», або «uaAАА»). У разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної страхової гарантії, то така страхова гарантія повинна бути видана страховою організацією (гарантом), яка здійснює свою діяльність не менше ніж три роки та протягом останніх двох звітних періодів (тобто останніх двох календарних років) має чистий прибуток не менше ніж п’ятсот тисяч гривень за кожний звітний період. В підтвердження зазначеного учасник надає лист від страхової організації (гаранта) з даною інформацією та скріншотом з інтернет джерел, тощо про чистий прибуток або скріншотом з фінансової звітності страхової організації (гаранта) з інформацією про чистий прибуток). Разом з електронною страховою гарантією учасником надається: 1. Ліцензія на провадження страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків, яка видана уповноваженим на це органом. Якщо страховою організацією (гарантом), на виконання Постанови НБУ від 29.12.2023 року №199, переоформлено чинну ліцензію, то замість ліцензії на провадження страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків надається Витяг із Державного реєстру фінансових установ на діяльність із страхування (пряме страхування та вхідне перестрахування) в якому обов’язково зазначено клас 16 – страхування інших фінансових ризиків. 2. Свідоцтво про реєстрацію фінансової установи. 3. Програму добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником (принципалом/учасникам) вимог тендерної документації/ оголошення про проведення закупівлі (або оголошення про проведення відбору/оголошення про проведення спрощеної закупівлі/ відкритих торгів з особливостями тощо), яка повинна бути затверджена керівником фінансової установи (головою правління або іншою уповноваженою на це особою), мати дату затвердження та обов’язково містити: страхові ризики, які також передбачають застереження/умови відповідно до частини 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей (де визначення учасник/ переможець може бути замінено на принципал). 4. Лист (адресований на ім’я бенефіціара (вигодонабувача /замовника) в довільній формі від фінансової установи (страхової компанії), яка видала страхову гарантію, про наявність розроблених та затверджених керівником фінансової установи (або уповноваженою на це особою) Правил добровільного страхування фінансових ризиків із наданням: копії або оригіналу Правил добровільного страхування фінансових ризиків; Перелічені вище документи повинні бути завантажені в електронну систему закупівель та підписані захищеним кваліфікованим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою банку/ фінансової установи/ страхової компанії (у разі її використання). Документ підписаний кваліфікованим електронним підписом є оригінальним документом. Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії повинно бути покритим. Покриття підтверджується учасником документально (платіжним дорученням/ платіжною інструкцією, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель). Здійснення страхового платежу згідно договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації (далі – Договір) підтверджується надання платіжної інструкції, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель). Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції призводять до відхилення такого учасника у відповідності до підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Назва Замовника: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ГІМНАЗІЯ №28» КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Адреса: Україна, 51914, Дніпропетровська область, місто Кам’янське, вулиця Криворізька, будинок 41, тел. +380 (98) 180-18-00, ел. адреса [email protected]а Код ЄДРПОУ 23642592 МФО 820172 Р/р UA 718201720344221004400039150 в ДКСУ м. Київ Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі (застереження щодо не повернення тендерного забезпечення): 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Статус: Активна
Дата створення: 27-06-2024, 08:52:53
2. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 27-06-2024, 08:52:53
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ