Період оскарження умов закупівлі - по 01-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 12 740 451,31 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 127 404,51 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КП "Харківські теплові мережі" |
ЄДРПОУ: | 31557119 Досьє YouControl |
Сайт: | http://hts.kharkov.ua |
Контактна особа: | Анна Пивоварова |
Телефон: | +380577588535 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 61037, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах в електронній системі закупівель: За результатами розгляду вашої тендерної пропозиції замовником було встановлено невідповідність в інформації та документах, що надані у складі тендерної пропозиції, а саме: - згідно ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», якщо сума угоди 50% і більше чистих активів товариства, така угода повинна обов’язково бути узгоджена загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. Вартість чистих активів визначається відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. Учасник (товариство з обмеженою або додатковою відповідальністю) у складі пропозиції повинен надати протокол загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі. У разі, якщо сума угоди менше 50% чистих активів товариства, учасник має надати довідку в довільній формі з зазначенням даної інформації та надати копію балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу/копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу та/або протокол загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі. - в складі тендерної пропозиції Учасника відсутні сетрифікати відповідності на позиції: 25. Коробка відгалуж. з кабельними вводами, IP44, 80х80х40мм; 26. Коробка відгалуж. з кабельними вводами, IP55, 100х100х50мм, з подвійним замком; 46. Тримач оцинкований двосторонній, Ø16мм; 47. Тримач оцинкований двосторонній, Ø19-20мм; 48. Тримач оцинкований двосторонній, Ø25-26мм; 49. Тримач оцинкований двосторонній, Ø32мм; 50. Тримач оцинкований двосторонній, Ø38-40мм; 51. Тримач оцинкований двосторонній, Ø48-50мм; 79. Смуга 40х4 мм, сталь гарячеоцинкована. На підставі наведеного, керуючись п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178, для усунення виявлених замовником невідповідностей, що наведені вище, вам необхідно надати: 1. Протокол загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі. У разі, якщо сума угоди менше 50% чистих активів товариства, учасник має надати довідку в довільній формі з зазначенням даної інформації та надати копію балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу/копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу та/або протокол загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі. 2. Сетрифікати відповідності на позиції: 25. Коробка відгалуж. з кабельними вводами, IP44, 80х80х40мм; 26. Коробка відгалуж. з кабельними вводами, IP55, 100х100х50мм, з подвійним замком; 46. Тримач оцинкований двосторонній, Ø16мм; 47. Тримач оцинкований двосторонній, Ø19-20мм; 48. Тримач оцинкований двосторонній, Ø25-26мм; 49. Тримач оцинкований двосторонній, Ø32мм; 50. Тримач оцинкований двосторонній, Ø38-40мм; 51. Тримач оцинкований двосторонній, Ø48-50мм; 79. Смуга 40х4 мм, сталь гарячеоцинкована. Нагадуємо, що не виправлення виявлених Замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей є підставою для відхилення вашої пропозиції на підставі абзацу 4 підпункту 4 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.