Період оскарження умов закупівлі - по 30-06-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 286 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 430,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 25 720,00 UAH |
| Замовник: | Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова |
| ЄДРПОУ: | 02071151 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Товстокорий Євген |
| Телефон: | 380577073282 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 61002, Україна, Харківська область,Харків, вулиця Маршала Бажанова, будинок 17 |
3 |
Доброго дня, шановний, Учаснику. Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) зазначено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.» Повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей 1. В абзаці 5 підпункту 1.1. пункту 1 розділу 3 тендерної документації від учасників вимагалося серед іншого надати «3) - документи, зазначеними в пункті 5 цього розділу тендерної документації, (крім документів, передбачених для надання учасником-переможцем)», а саме: «5.4. Учасники надають документальне підтвердження відсутності підстав у відмові в торгах відповідно до пункту 47 Особливостей у довільній формі.» У Вашій пропозиції цей документ відсутній. 2. В другому абзаці підпункту 1.3. пункту 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 тендерної документації прописано: «1.3. ….. Документи, що розміщуються учасником в Системі, повинні бути належного рівня зображення та доступні до перегляду. Кожен документ має бути завантажений в Систему у вигляді електронного файлу у форматі розширення .pdf, .jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (7-Zip)…..» 2.1. Учасником на виконання вимог тендерної документації щодо надання «заповненого проекту договору про закупівлю разом з додатками до нього згідно з Додатком № 4 до тендерної документації» та «копію статуту/положення про філію або іншого установчого документу в останній редакції» в електронній системі закупівель були розміщені файли «6. Проєкт договору.pdf.crdownload» та «5. Статут - 24.10.2022. pdf.crdownload», розширення в яких не передбачені тендерною документацією та недоступні для вивчення. 2.2. Для документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів підпунктом 3.2.3. пункту 3 Додатку № 2 до тендерної документації вимагалося надати «сканкопії оригіналів позитивних листів-відгуків** з обов’язковим посиланням на № та дату договору/ів від замовника/ів про досвід роботи з учасником». Учасником у файлі «2.1. аналогічний договір 32.pdf» серед інших документів було опубліковано ксерокопію оригіналу ЛИСТА ВІДГУКУ ТОВ «УПУФЛОР» за договором № 32 від 21.06.2022 неналежного рівня зображення (неможливо розглядити вихідний номер документу та дату його створення). Учасником не виконано вимогу цього підпункту тендерної документації. 3. Відповідно до підпунктів 9.9.2. та 9.9.3 пункту 9 «Інша інформація» розділу 3 тендерної документації Замовником вимагалося серед інших документів надати: «9.9.2. Скановані копії: - Звіту про аудит/за результатами аудиту системи екологічного управління учасника; 9.9.3. Скановані копії: - Звіту про аудит/за результатами аудиту система управління охороною здоров'я та безпекою праці учасника». В електронній системі закупівель Вами було опубліковано у файлі Сертифікати ІSO 9001, 14001, 45001.pdf ЗВІТ ПРО АУДИТ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ від 02.10.2023 ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» на відповідність ПП «ОСНОВА» ДСТУ ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 45001:2019. Також в цьому ж файлі були опубліковані відповідні скановані копії СЕРТИФІКАТУ № UA.MS.516/1-23 дійсного до 01.10.2026 від ОС ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» та СЕРТИФІКАТУ № UA.MS.517/1-23 дійсного до 01.10.2026 від ОС ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ», в яких посвідчувалося відповідність ПП «ОСНОВА-Р» вищевказаним стандартам. Просимо надати пояснення описаній вище розбіжності. Пропонуємо Вам згідно з вимогами пункту 43 Особливостей виправити протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель цього повідомлення виявлені замовником у складі Вашої тендерної пропозиції невідповідності⃰. ⃰ - якщо будь-який з вищезазначених документів налічується серед файлів Вашої пропозиції, просимо вказати відповідне посилання. З повагою.
Доброго дня, шановний, Учаснику. Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) зазначено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.» Повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей 1. Відповідно до підпункту 1) пункту 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 тендерної документації Замовником вимагалося надати заповнену форму «Тендерна (цінова) пропозиція», оформленої відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації. У Вашій пропозиції цей документ відсутній. 2. Відповідно до підпункту 2) пункту 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 тендерної документації Замовником вимагалося надати «документи для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно з «ПЕРЕЛІКОМ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» (Додаток № 2 до тендерної документації) та пунктом 5 цього розділу тендерної документації», а саме: 2.1. «Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі за формою: Довідка про наявність у Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для поставки товару Замовнику за предметом закупівлі. № п/п Найменування механізму, обладнання та транспортного засобу Марка механізму, обладнання та транспортного засобу (у разі наявності) Кількість (шт.) 1. Власна техніка 2. Орендована техніка *Інформація щодо марки механізмів, обладнання та транспортних засобів та їх кількості може не зазначатись _______________________________________ _______________ ПІБ уповноваженої особи учасника (підпис) 2.2. На підтвердження наявності власного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник надає оборотно-сальдову відомість за підписом керівника/уповноваженої особи. У разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та/або використання їх на договірних умовах, про це зазначається у довідці із наданням сканкопій оригіналів документів, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою (копії договорів на підставі яких учасник користується обладнанням чи матеріально – технічною базою). У разі залучення машин та механізмів субпідрядних організацій, про це зазначається у довідці із наданням сканкопії оригінала належним чином оформленого листа-підтвердження про готовність до співпраці від субпідрядної організації з підтвердженням даних, зазначених в довідці (пункт 1.1.). 2.3. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі за формою: Довідка про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* № з/п Прізвище, ім’я, по батькові працівника. Посада або спеціальність Стаж роботи за спеціальністю Штатні працівники Працівники, що працюють (планується залучити**) на підставі цивільно-правових угод **Інформація щодо ПІБ та стажу роботи може не зазначатись. _______________________________________ _______________ ПІБ уповноваженої особи учасника (підпис) 2.4. Довідка в довільній формі з інформацією про досвід виконання не менше 2 (двох) повністю виконаних аналогічних* договорів (укладених в період з 2019 року до дня оголошення цієї закупівлі) із зазначенням дати укладення договорів, предмету закупівлі за договорами, назви та адреси замовників за формою: Довідка про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів № з/п Назва, адреса та код ЄДРПОУ замовника Номер, дата та предмет укладення договору ПІБ, посада, номер телефону контактної особи замовника 1 2 _______________________________________ _______________ ПІБ уповноваженої особи учасника (підпис) * - аналогічними є договір за предметом цієї закупівлі. Для документального підтвердження цієї інформації учасники повинні надати: 2.5. сканкопії оригіналів з усіма додатками перелічених в довідці (підпункт 3.1. цього пункту) договорів (за необхідністю цінові показники можливо бути закресленими); 2.6. сканкопії оригіналів документів на підтвердження виконання перелічених в довідці (підпункт 3.1. цього пункту) договорів*; 2.7. сканкопії оригіналів позитивних листів-відгуків** з обов’язковим посиланням на № та дату договору/ів від замовника/ів про досвід роботи з учасником. 2.8. Для підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, для юридичних осіб (Учасник надає) оригінал довідки, виданої уповноваженим органом Державної податкової служби України та/або банком щодо відкритих рахунків Учасника, надана станом на 01.01.2024 або на більш пізню дату.» У Вашій пропозиції всі перелічені документи відсутні. 3. Відповідно до підпункту 3) пункту 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 тендерної документації Замовником вимагалося надати «документи, зазначеними в пункті 5 цього розділу тендерної документації, (крім документів, передбачених для надання учасником-переможцем), а саме: «5.3. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції; 5.4. Учасники надають документальне підтвердження відсутності підстав у відмові в торгах відповідно до пункту 47 Особливостей у довільній формі.» У Вашій пропозиції всі перелічені документи відсутні. 4. Відповідно до підпункту 7) пункту 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 тендерної документації Замовником вимагалося надати заповнений учасником проєкт договору про закупівлю разом з додатками до нього згідно з Додатком № 4 до тендерної документації (окрім цінових показників в ньому). У Вашій пропозиції всі перелічені документи відсутні. 5. Відповідно до підпункту 8) пункту 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 тендерної документації Замовником вимагалося надати копією статуту/положення про філію або іншого установчого документу в останній редакції. Для учасників, які діють на підставі модельного статуту – надається рішення Загальних Зборів або іншого уповноваженого органу цього підприємства, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту (для юридичних осіб). У Вашій пропозиції вказані документи відсутні. 6. Відповідно до підпункту 9) пункту 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 тендерної документації Замовником вимагалося надати свідоцтвом платника ПДВ або витягом з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтвом платника єдиного податку або витягом з реєстру платників єдиного податку (у разі ненадання, хоча б одного з документів визначених в цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми чинного законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів). У Вашій пропозиції вказані документи відсутні. 7. Відповідно до підпункту 10) пункту 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 тендерної документації Замовником вимагалося надати «гарантійним листом, складеним в довільній формі, згідно з яким учасник гарантує, що інформація, яка надана ним у довільній формі у складі тендерної пропозиції, є достовірною». У Вашій пропозиції вказаний документ відсутній. 8. Відповідно до підпункту 9.8.) пункту 9 «Інша інформація» розділу 3 тендерної документації Замовником вимагалося: «9.8. Учасники при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми: - Постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови; - Постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; - Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. А також учасники повинні враховувати те, що в Україні замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у юридичних осіб та громадян, визначених у пункті 5 Розділу 1 цієї тендерної документації. Гарантійним листом в довільній формі учасник повинен підтвердити дотримання ним вказаних в цьому підпункті норм.» У Вашій пропозиції вказаний документ відсутній. 9. Відповідно до підпункту 9.9.) пункту 9 «Інша інформація» розділу 3 тендерної документації Замовником вимагалося: «9.9. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інші завірені належним чином наступні документи: 9.9.1. Скановану копію діючого атестату акредитації органу з оцінки відповідності, яким видано учаснику сертифікат, який підтверджує, що система управління якістю учасника відповідає ДСТУ EN ISO 9001:2018 (з усіма обов’язковими додатками до нього). 9.9.2. Скановану копію Сертифікату, який підтверджує, що система екологічного управління учасника відповідає ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) та Скановану копію Звіту про аудит/за результатами аудиту системи екологічного управління учасника.» У Вашій пропозиції вказані документи відсутні. 10. Відповідно до підпункту 6.8.) пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу 6 тендерної документації Замовником вимагалося: «Учасники в тендерній пропозиції повинні надати гарантійний лист про те, що зобов’язуються у випадку визначення їх переможцем внести забезпечення виконання договору відповідно до вимог підпунктів 6.1 – 6.3. даного пункту.» У Вашій пропозиції вказаний документ відсутній. Пропонуємо Вам згідно з вимогами пункту 43 Особливостей виправити протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель цього повідомлення виявлені замовником у складі Вашої тендерної пропозиції невідповідності⃰. ⃰ - якщо будь-який з вищезазначених документів налічується серед файлів Вашої пропозиції, просимо вказати відповідне посилання. З повагою.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.