Закупівлю оголошено - 25-06-2024, 20:54. Дата останніх змін - 29-07-2024, 10:59

Вікна металопластикові, блоки дверні металопластикові та супутня продукція

Вікна металопластикові, блоки дверні металопластикові та супутня продукція... Державна закупівля - UA-2024-06-25-011370-a Вікна металопластикові, блоки дверні металопластикові та супутня продукція від замовника Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова від 6/25/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-06-25-011370-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-06-25-013254-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 25-06-2024, 20:54
по 30-06-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 25-06-2024, 20:54
по 03-07-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 03-07-2024, 11:56
по 03-07-2024, 12:19

Період оскарження умов закупівлі - по 30-06-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1286000
1 286 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:6 430,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:25 720,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова
ЄДРПОУ:02071151 Досьє YouControl
Контактна особа:Товстокорий Євген
Телефон:380577073282
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
61002, Україна, Харківська область,Харків, вулиця Маршала Бажанова, будинок 17
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Вікна металопластикові, блоки ...
1 286 000,00 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 03-07-2024, 11:56
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Вікна металопластикові відкривні (поворотно-відкривні) в комплектації, колір білий

87.61
метр квадратний
61045 Україна Харківська область Харків провулок Отакара Яроша, 6-Б (гуртожиток № 6).
по 01-10-2024
44220000-8
Столярні вироби


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Вікна металопластикові глухі в комплектації, колір білий

30.73
метр квадратний
61045 Україна Харківська область Харків провулок Отакара Яроша, 6-Б (гуртожиток № 6).
по 01-10-2024
44220000-8
Столярні вироби


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Блоки дверні металопластикові (балконні відкривні), колір білий

75.82
метр квадратний
61045 Україна Харківська область Харків провулок Отакара Яроша, 6-Б (гуртожиток № 6).
по 01-10-2024
44220000-8
Столярні вироби


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Склопакет (4-16-4i)

4.3
метр квадратний
61045 Україна Харківська область Харків провулок Отакара Яроша, 6-Б (гуртожиток № 6).
по 01-10-2024
44220000-8
Столярні вироби


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Склопакет (4-10-4-10-4i)

1.02
метр квадратний
61045 Україна Харківська область Харків провулок Отакара Яроша, 6-Б (гуртожиток № 6).
по 01-10-2024
44220000-8
Столярні вироби


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

WDS H-з'єднувач

12.93
погонний метр
61045 Україна Харківська область Харків провулок Отакара Яроша, 6-Б (гуртожиток № 6).
по 01-10-2024
44220000-8
Столярні вироби


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ПП "ОСНОВА - Р"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Білоцерківський р-н місто Біла Церква, пр.Незалежності будинок 85, 09108, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОСНОВА-Р
Остаточна пропозиція:
1 148 399,96 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 148 399,96 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
15-07-2024, 10:41
Період подачі оскарження:
по 21-07-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 11-07-24, 17:28:51
24

Доброго дня, шановний, Учаснику. Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) зазначено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.» Повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей 1. В абзаці 5 підпункту 1.1. пункту 1 розділу 3 тендерної документації від учасників вимагалося серед іншого надати «3) - документи, зазначеними в пункті 5 цього розділу тендерної документації, (крім документів, передбачених для надання учасником-переможцем)», а саме: «5.4. Учасники надають документальне підтвердження відсутності підстав у відмові в торгах відповідно до пункту 47 Особливостей у довільній формі.» У Вашій пропозиції цей документ відсутній. 2. В другому абзаці підпункту 1.3. пункту 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 тендерної документації прописано: «1.3. ….. Документи, що розміщуються учасником в Системі, повинні бути належного рівня зображення та доступні до перегляду. Кожен документ має бути завантажений в Систему у вигляді електронного файлу у форматі розширення .pdf, .jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (7-Zip)…..» 2.1. Учасником на виконання вимог тендерної документації щодо надання «заповненого проекту договору про закупівлю разом з додатками до нього згідно з Додатком № 4 до тендерної документації» та «копію статуту/положення про філію або іншого установчого документу в останній редакції» в електронній системі закупівель були розміщені файли «6. Проєкт договору.pdf.crdownload» та «5. Статут - 24.10.2022. pdf.crdownload», розширення в яких не передбачені тендерною документацією та недоступні для вивчення. 2.2. Для документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів підпунктом 3.2.3. пункту 3 Додатку № 2 до тендерної документації вимагалося надати «сканкопії оригіналів позитивних листів-відгуків** з обов’язковим посиланням на № та дату договору/ів від замовника/ів про досвід роботи з учасником». Учасником у файлі «2.1. аналогічний договір 32.pdf» серед інших документів було опубліковано ксерокопію оригіналу ЛИСТА ВІДГУКУ ТОВ «УПУФЛОР» за договором № 32 від 21.06.2022 неналежного рівня зображення (неможливо розглядити вихідний номер документу та дату його створення). Учасником не виконано вимогу цього підпункту тендерної документації. 3. Відповідно до підпунктів 9.9.2. та 9.9.3 пункту 9 «Інша інформація» розділу 3 тендерної документації Замовником вимагалося серед інших документів надати: «9.9.2. Скановані копії: - Звіту про аудит/за результатами аудиту системи екологічного управління учасника; 9.9.3. Скановані копії: - Звіту про аудит/за результатами аудиту система управління охороною здоров'я та безпекою праці учасника». В електронній системі закупівель Вами було опубліковано у файлі Сертифікати ІSO 9001, 14001, 45001.pdf ЗВІТ ПРО АУДИТ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ від 02.10.2023 ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» на відповідність ПП «ОСНОВА» ДСТУ ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 45001:2019. Також в цьому ж файлі були опубліковані відповідні скановані копії СЕРТИФІКАТУ № UA.MS.516/1-23 дійсного до 01.10.2026 від ОС ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» та СЕРТИФІКАТУ № UA.MS.517/1-23 дійсного до 01.10.2026 від ОС ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ», в яких посвідчувалося відповідність ПП «ОСНОВА-Р» вищевказаним стандартам. Просимо надати пояснення описаній вище розбіжності. Пропонуємо Вам згідно з вимогами пункту 43 Особливостей виправити протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель цього повідомлення виявлені замовником у складі Вашої тендерної пропозиції невідповідності⃰. ⃰ - якщо будь-який з вищезазначених документів налічується серед файлів Вашої пропозиції, просимо вказати відповідне посилання. З повагою.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 12-07-24, 17:28:51
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-06-25-011370-a-a1
Номер договору:
543
Дата підписання договору:
29-07-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 29-07-2024 по 31-12-2024
1 148 399,96 UAH
Ціна договору
956 999,97 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Вінницька область, Вінниця, Бурбело Олександри, будинок 3, квартира 83, , "Глорія-В" ТОВ
Остаточна пропозиція:
877 700,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
877 700,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 15-07-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 03-07-24, 19:46:18
24

Доброго дня, шановний, Учаснику. Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) зазначено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.» Повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей 1. Відповідно до підпункту 1) пункту 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 тендерної документації Замовником вимагалося надати заповнену форму «Тендерна (цінова) пропозиція», оформленої відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації. У Вашій пропозиції цей документ відсутній. 2. Відповідно до підпункту 2) пункту 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 тендерної документації Замовником вимагалося надати «документи для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно з «ПЕРЕЛІКОМ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» (Додаток № 2 до тендерної документації) та пунктом 5 цього розділу тендерної документації», а саме: 2.1. «Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі за формою: Довідка про наявність у Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для поставки товару Замовнику за предметом закупівлі. № п/п Найменування механізму, обладнання та транспортного засобу Марка механізму, обладнання та транспортного засобу (у разі наявності) Кількість (шт.) 1. Власна техніка 2. Орендована техніка *Інформація щодо марки механізмів, обладнання та транспортних засобів та їх кількості може не зазначатись _______________________________________ _______________ ПІБ уповноваженої особи учасника (підпис) 2.2. На підтвердження наявності власного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник надає оборотно-сальдову відомість за підписом керівника/уповноваженої особи. У разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та/або використання їх на договірних умовах, про це зазначається у довідці із наданням сканкопій оригіналів документів, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою (копії договорів на підставі яких учасник користується обладнанням чи матеріально – технічною базою). У разі залучення машин та механізмів субпідрядних організацій, про це зазначається у довідці із наданням сканкопії оригінала належним чином оформленого листа-підтвердження про готовність до співпраці від субпідрядної організації з підтвердженням даних, зазначених в довідці (пункт 1.1.). 2.3. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі за формою: Довідка про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* № з/п Прізвище, ім’я, по батькові працівника. Посада або спеціальність Стаж роботи за спеціальністю Штатні працівники Працівники, що працюють (планується залучити**) на підставі цивільно-правових угод **Інформація щодо ПІБ та стажу роботи може не зазначатись. _______________________________________ _______________ ПІБ уповноваженої особи учасника (підпис) 2.4. Довідка в довільній формі з інформацією про досвід виконання не менше 2 (двох) повністю виконаних аналогічних* договорів (укладених в період з 2019 року до дня оголошення цієї закупівлі) із зазначенням дати укладення договорів, предмету закупівлі за договорами, назви та адреси замовників за формою: Довідка про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів № з/п Назва, адреса та код ЄДРПОУ замовника Номер, дата та предмет укладення договору ПІБ, посада, номер телефону контактної особи замовника 1 2 _______________________________________ _______________ ПІБ уповноваженої особи учасника (підпис) * - аналогічними є договір за предметом цієї закупівлі. Для документального підтвердження цієї інформації учасники повинні надати: 2.5. сканкопії оригіналів з усіма додатками перелічених в довідці (підпункт 3.1. цього пункту) договорів (за необхідністю цінові показники можливо бути закресленими); 2.6. сканкопії оригіналів документів на підтвердження виконання перелічених в довідці (підпункт 3.1. цього пункту) договорів*; 2.7. сканкопії оригіналів позитивних листів-відгуків** з обов’язковим посиланням на № та дату договору/ів від замовника/ів про досвід роботи з учасником. 2.8. Для підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, для юридичних осіб (Учасник надає) оригінал довідки, виданої уповноваженим органом Державної податкової служби України та/або банком щодо відкритих рахунків Учасника, надана станом на 01.01.2024 або на більш пізню дату.» У Вашій пропозиції всі перелічені документи відсутні. 3. Відповідно до підпункту 3) пункту 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 тендерної документації Замовником вимагалося надати «документи, зазначеними в пункті 5 цього розділу тендерної документації, (крім документів, передбачених для надання учасником-переможцем), а саме: «5.3. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції; 5.4. Учасники надають документальне підтвердження відсутності підстав у відмові в торгах відповідно до пункту 47 Особливостей у довільній формі.» У Вашій пропозиції всі перелічені документи відсутні. 4. Відповідно до підпункту 7) пункту 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 тендерної документації Замовником вимагалося надати заповнений учасником проєкт договору про закупівлю разом з додатками до нього згідно з Додатком № 4 до тендерної документації (окрім цінових показників в ньому). У Вашій пропозиції всі перелічені документи відсутні. 5. Відповідно до підпункту 8) пункту 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 тендерної документації Замовником вимагалося надати копією статуту/положення про філію або іншого установчого документу в останній редакції. Для учасників, які діють на підставі модельного статуту – надається рішення Загальних Зборів або іншого уповноваженого органу цього підприємства, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту (для юридичних осіб). У Вашій пропозиції вказані документи відсутні. 6. Відповідно до підпункту 9) пункту 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 тендерної документації Замовником вимагалося надати свідоцтвом платника ПДВ або витягом з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтвом платника єдиного податку або витягом з реєстру платників єдиного податку (у разі ненадання, хоча б одного з документів визначених в цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми чинного законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів). У Вашій пропозиції вказані документи відсутні. 7. Відповідно до підпункту 10) пункту 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 тендерної документації Замовником вимагалося надати «гарантійним листом, складеним в довільній формі, згідно з яким учасник гарантує, що інформація, яка надана ним у довільній формі у складі тендерної пропозиції, є достовірною». У Вашій пропозиції вказаний документ відсутній. 8. Відповідно до підпункту 9.8.) пункту 9 «Інша інформація» розділу 3 тендерної документації Замовником вимагалося: «9.8. Учасники при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми: - Постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови; - Постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; - Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. А також учасники повинні враховувати те, що в Україні замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у юридичних осіб та громадян, визначених у пункті 5 Розділу 1 цієї тендерної документації. Гарантійним листом в довільній формі учасник повинен підтвердити дотримання ним вказаних в цьому підпункті норм.» У Вашій пропозиції вказаний документ відсутній. 9. Відповідно до підпункту 9.9.) пункту 9 «Інша інформація» розділу 3 тендерної документації Замовником вимагалося: «9.9. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інші завірені належним чином наступні документи: 9.9.1. Скановану копію діючого атестату акредитації органу з оцінки відповідності, яким видано учаснику сертифікат, який підтверджує, що система управління якістю учасника відповідає ДСТУ EN ISO 9001:2018 (з усіма обов’язковими додатками до нього). 9.9.2. Скановану копію Сертифікату, який підтверджує, що система екологічного управління учасника відповідає ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) та Скановану копію Звіту про аудит/за результатами аудиту системи екологічного управління учасника.» У Вашій пропозиції вказані документи відсутні. 10. Відповідно до підпункту 6.8.) пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу 6 тендерної документації Замовником вимагалося: «Учасники в тендерній пропозиції повинні надати гарантійний лист про те, що зобов’язуються у випадку визначення їх переможцем внести забезпечення виконання договору відповідно до вимог підпунктів 6.1 – 6.3. даного пункту.» У Вашій пропозиції вказаний документ відсутній. Пропонуємо Вам згідно з вимогами пункту 43 Особливостей виправити протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель цього повідомлення виявлені замовником у складі Вашої тендерної пропозиції невідповідності⃰. ⃰ - якщо будь-який з вищезазначених документів налічується серед файлів Вашої пропозиції, просимо вказати відповідне посилання. З повагою.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 04-07-24, 19:46:18

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
877 700,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
877 700,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучається
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ПП "ОСНОВА - Р"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 148 399,96 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 148 399,96 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:28-06-2024, 18:09:34
Видалено25-06-2024, 20:54:33
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:28-06-2024, 18:08:40
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:25-06-2024, 20:47:12
Експортовано:28-06-2024, 18:08:40
Електронні тендерні вимоги
1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 25-06-2024, 20:53:49
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 25-06-2024, 20:53:49
2. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 25-06-2024, 20:53:49
3. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 25-06-2024, 20:53:49
4. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 25-06-2024, 20:53:49
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 25-06-2024, 20:53:49
5. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 25-06-2024, 20:53:49
6. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник юридична особа підтверджує, що
1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 25-06-2024, 20:53:49
Учасник фізична особа підтверджує, що
2 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 25-06-2024, 20:53:49
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 25-06-2024, 20:53:49
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 25-06-2024, 20:53:49
1. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту Вікна металопластикові, блоки дверні металопластикові та супутня продукція
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі, не пізніше дати укладення договору внесення ним забезпечення виконання Договору, яке надається у вигляді банківської гарантії: - на п/р Замовника: «Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, 61002, м. Харків, вул. Маршала Бажанова, 17, код ЄДРПОУ 02071151, рахунок UA458201720313241002202001001 в ДКС України»; - у розмірі 3% вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії Договору про закупівлю. У разі продовження строку дії Договору про закупівлю, строк дії забезпечення виконання договору повинен бути продовжений на відповідний строк. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа тощо), виданої банком-гарантом, завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту. Окрім цього, переможець закупівлі повинен надати разом з оригіналом гарантії платіжне доручення, завізоване уповноваженим працівником банку, що підтверджує перерахування розміру покриття гарантії з рахунку переможця на рахунки банківської установи. До банківської гарантії додаються копії банківських документів, документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Банківська гарантія повинна містити: - положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; - зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму визначену у вимозі в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; - положення, що усі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; - покладення усіх витрат, пов'язаних з гарантією, на принципала; - положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом;
Статус: Активна
Дата створення: 25-06-2024, 20:53:49
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Вікна металопластикові, блоки дверні металопластикові та супутня продукція
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Замовником вимагається відповідно до положень статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії. Форма та вимоги до забезпечення тендерної пропозиції передбачені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції". Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або якщо тендерна пропозиція супроводжується банківською гарантією, на якій відсутній кваліфікований електронний підпис, що не може бути перевірений, вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється замовником. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від банка-гаранта по забезпеченню тендерної пропозиції, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі складає 2,0 відсотка очікуваної вартості закупівлі, що становить – 25 720,00 грн. (двадцять п’ять тисяч сімсот двадцять гривень 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше строку дії тендерної пропозиції. Вимоги до банківської гарантії: Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону з урахуванням Особливостей. Терміни вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом, постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). Банківська гарантія: безвідклична, повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену у підпункті 2.4 цього пункту, при виникненні обставин, зазначених у пункті 3 цього ж розділу. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи - резидента; - адреса місцезнаходження. 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: «Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, 61002, м. Харків, вул. Маршала Бажанова, 17, код ЄДРПОУ 02071151, рахунок UA458201720313241002202001001 в ДКС України». 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях.
Статус: Активна
Дата створення: 25-06-2024, 20:53:49
3. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 25-06-2024, 20:53:49
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ