Період оскарження умов закупівлі - по 26-06-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 85 121,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 851,21 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МІЖГІРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ - "МІЖГІРСЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" |
| ЄДРПОУ: | 03344473 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Богдана Юрик |
| Телефон: | +380660837626 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 90000, Україна, Закарпатська область,смт. Міжгір'я, вул. Незалежності, 72а |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах подання яких вимагалось тендерною документацією 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції підпункт 6 щодо дотримання вимог із захисту довкілля 1.1. Відкоригувати подану Учасником довідку щодо гарантії дотримання вимог із захисту довкілля . 2) Перелік виявлених невідповідностей : У складі тендерної пропозиції Учасника згідно Розділу 3 підпункту 6 підготовлена та подана довідка № 28/06-11 від 28.06.2024 року, але дана довідка щодо гарантії дотримання вимог із захисту довкілля передбачена Законом України « Про охорону навколишнього природного середовища та Законом України « Про відходи» при виробництві та транспортуванні товару, відповідно до оголошення про проведення закупівлі, за предметом закупівлі, не відповідає предмету закупівлі Замовника, а саме: Предмет закупівлі Замовника - Профнастил, Лист гладкий оцинкований . Код закупівлі визначено: 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов'язані з конструкційними матеріалами 3) Перелік Інформації та\ або документів, що повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно відкоригувати довідку відповідно до предмета закупівлі згідно тендерної документації Замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.