Період оскарження умов закупівлі - по 29-06-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 518 939,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 5 189,39 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 15 568,17 UAH |
Замовник: | Київське квартирно-експлуатаційне управління |
ЄДРПОУ: | 22991617 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Орап Ольга Григорівна |
Телефон: | 380633051563 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
3 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД» в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (Гіпсокартон) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до пункту 2 розділу 3 тендерної документації Замовником вказано що у складі пропозиції учасник повинен надати копію договору або заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом тобто містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта). Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав копію договору про надання банківської гарантії в не належному вигляді (копія повинна бути завірена Учасником або з накладеним електронним підписом). 2) Відповідно до пункту 2 розділу 3 тендерної документації Замовником вказано що банківська гарантія повинна бути видана банком з державною часткою (банки, в яких держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку (за даними Національного банку України)) або банком, який має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче uaААА. На підтвердження кредитного рейтингу надається сертифікат або свідоцтво про присвоєння рейтингу. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав свідоцтво видане рейтинговим агентством «Стандарт-Рейтинг», строк дії якого закінчується 30 грудня 20232 року та є вже не дійсним. 3) Відповідно до пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагається надання довідки складеної у довільній формі про виконання аналогічних договорів не раніше 2022 року укладання, де зазначено предмет, сума, номер та дата укладання аналогічних договорів, строку постачання товару, повного найменування замовника згідно таких договорів, їх адреса, контактна особа та їх номерів телефонів; Учасником в складі своєї тендерної пропозиції надана довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору, з зазначенням всіх даних цього договору, але інформація щодо суми не зазначена в довідці. 4) Відповідно до пункту 10 Додатку 4 до тендерної документації Замовником вказано що у даному пункті зазначаються реквізити всіх банків (банку) у яких (якому) обслуговується учасник та яким видана банківська гарантія. Учасником в складі своєї тендерної пропозиції надана довідка «Відомості про учасника» де в 10 пункті не вказано реквізити банку який надав учаснику банківську гарантію. Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах,що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Замовник розміщує у сторок, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій , повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Рішенням уповноваженої особи № (ВТ) 023/2 від 17.07.2024 надається учаснику ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД» в процедурі відкритих торгів на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (Гіпсокартон) 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель наступних документів, а саме: - надати копію договору про надання банківської гарантії завірену учасником або з накладанням електронного підпису; - надати свідоцтво кредитного рейтингу банку яке дійсне на даний момент; - внести зміни в довідку аналогічних договорів; - внести зміни в довідку «Відомості про учасника».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.