Період оскарження умов закупівлі - по 26-06-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 416 798,40 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 4 167,98 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 12 503,95 UAH |
Замовник: | Київське квартирно-експлуатаційне управління |
ЄДРПОУ: | 22991617 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Орап Ольга Григорівна |
Телефон: | 380633051563 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
3 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ФОП Панченко Валерій Петрович в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 44110000-4 – Конструкційні матеріали (Руберіт, праймер бітумний) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагається надання довідки складеної у довільній формі про виконання аналогічних договорів не раніше 2022 року укладання, де зазначено предмет, сума, номер та дата укладання аналогічних договорів, строку постачання товару, повного найменування замовника згідно таких договорів, їх адреса, контактна особа та їх номерів телефонів; Учасником в складі своєї тендерної пропозиції надана довідка в довільній формі про виконання аналогічних договорів, з зазначенням всіх даних договорів, але інформація щодо строку постачання товару не вказана в довідці. 2) Відповідно до пункту 10 Додатку 4 до тендерної документації Замовником вимагається від Учасника надання інформації щодо реквізитів банку (банків) у якому (яких) обслуговується учасник. У даному пункті зазначаються реквізити всіх банків (банку) у яких (якому) обслуговується учасник та яким видана банківська гарантія. Учасником в складі своєї тендерної пропозиції надана довідка «Відомості про учасника», де Учасник не зазначив реквізити банку який надав банківську гарантію. 3) Відповідно до пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації Замовником зазначено що якість товару повинна відповідати вимогам діючих ДСТУ, ГОСТу, сертифікатам відповідності(та/або якості) та іншим нормам, що встановлені для даного товару і підтверджуються відповідними копіями документів про якість, які повинні бути надані у складі тендерної пропозиції, а саме: сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи та звіт по пожежним випробуванням матеріалу. Якщо товар не підлягає сертифікації, надається довідка про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. Учасником в складі своєї тендерної пропозиції надано сертифікат відповідності на руберіт. Але, Учасник не надав сертифікат відповідності на праймер бітумний. Також Учасник в складі своєї пропозиції надав паспорти якості на партію руберіту та праймеру бітумного без зазначення відповідного ДСТУ та не заповненими фактичними значеннями показників даного товару, в документі вказано ЗРАЗОК, що є не зрозумілим для Замовника (можливо це не являється документом який підтверджує якість товару). 4) Відповідно до пункту 13 Додатку 3 до тендерної документації Замовником вказано що при наданні Учасником еквіваленту предмета закупівлі, який вимагається Замовником, Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати на своєму фірмовому бланку, порівняльну таблицю із зазначенням технічних характеристик. Учасником в складі своєї тендерної пропозиції надано порівняльну таблицю товару еквіваленту з допущенням помилки у вказаному ДСТУ. При перевірці Учасника було виявлено що Замовником допущено помилку в ДСТУ Б В.2.7-101-2001 так як такого ДСТУ не існує. Тому вірним вважати ДСТУ Б В.2.7-101-2000. Враховуючи допущену помилку, Замовник просить Учасника надати лист роз’яснення в довільній формі щодо вказаного ДСТУ. Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах,що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Замовник розміщує у сторок, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій , повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Рішенням уповноваженої особи № (ВТ) 021/1 від 04.07.2024 надається учаснику ФОП Панченко Валерій Петрович в процедурі відкритих торгів на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 44110000-4 – Конструкційні матеріали (Руберіт, праймер бітумний) 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель наступних документів, а саме: - внести зміни в довідку аналогічних договорів; - внести зміни в довідку «Відомості про учасника»; - надати сертифікат відповідності на праймер бітумний; - внести зміни в паспорти якості на руберіт та праймер бітумний; - внести зміни в порівняльну таблицю; - надати лист роз’яснення до ДСТУ.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.