Період оскарження умов закупівлі - по 26-06-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 49 500,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 247,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДІЛЬНИЦЯ ПО РЕМОНТУ, УТРИМАННЮ АВТОШЛЯХІВ ТА СПОРУДЖЕНЬ НА НИХ" |
ЄДРПОУ: | 13489818 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ірина Коструб |
Телефон: | +380962956094 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 84307, Україна, Донецька область,місто Краматорськ, ВУЛ. КОНРАДА ГАМПЕРА, будинок 5 |
3 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
В складі своєї пропозиціїї ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ БУД СХІД" (надалі -Учасник) Відповідно до Додатку 2 - Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність Учасника таким критеріям – 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, Учасник повинен надати довідку в довільній формі якій зазначається інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору у 2023 - 2024 р. (з обов’язковим зазначенням інформації про аналогічний договір, із зазначенням найменування контрагента, реквізитів контрагента дати договору, його суми, предмету договору, засобів зв’язку контрагента, номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). До зазначеної довідки надається документальне підтвердження відомостей зазначених в ній, а саме: - копія аналогічного договору, вказаного у вищезазначеній довідці та документи, що підтверджують виконання договору (акти приймання-передачі послуг тощо), які підтверджують повне виконання договору; - лист-відгук на фірмовому бланку, належно оформлений (повинен містити: вихідний номер та дату, підпис уповноваженої особи, відбиток печатки (якщо печатка передбачена для даного підприємства), про позитивну співпрацю з учасником від Замовника на поставку товару, що є предметом закупівлі (відповідно договору який наведено в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору). Учасник не надав відповідних документів: Лист відгук на фірмовому бланку про позитивну співпрацю з учасником від Замовника на поставку товару, що є предметом закупівлі (відповідно договору який наведено в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору). Видаткову накладну, ТТН , або акт приймання-передачі, які підтверджують повне виконання договору. Учасник не надав відповідних документів що вказані у Додатку 2- 3. Інша інформація - Учасники фізичні особи (фізичні особи-підприємці) надають: копію паспорту, засвідчену підписом учасника та печаткою (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду/реєстраційного номеру облікової картки платника податків або копію відповідної сторінки паспорту із відміткою уповноваженого органу про право фізичної особи здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорту. - Учасником надається документ, виданий органом державної фіскальної (податкової) служби про реєстрацію учасника та податковий статус. Учасник не надав документів, відповідно Додатку 5 Проект Договору Просимо завантажити вищенаведені документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.