Період оскарження умов закупівлі - по 24-06-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 373 886,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 869,43 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області |
| ЄДРПОУ: | 40108866 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://dp.npu.gov.ua |
| Контактна особа: | Димитрій ЯВТУШЕНКО |
| Телефон: | +380567565629 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49101, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Троїцька, 20 А |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей Вимога про усунення невідповідностей пропозиції учасника ТОВ «ФІРМА «ВІКАНТ»»(пропозиція 359 343,72 грн. з ПДВ), яка була розглянута уповноваженою особою на відповідність умовам тендерної документації. За результатами розгляду наданих учасником документів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. На виконання вимоги «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 2 до тендерної документації необхідно надати: - довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; - сканкопiю аналогічного договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами за наявності таких), інформація по якому відображена в Довідці; -сканкопiю видаткових накладних/актів приймання-передачі по договору, інформація по якому відображена учасником в Довідці. На виконання цих вимог Учасником надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 21 червня 2024 року № 551. У цій довідці: - у графі «Найменування, код ЄДРПОУ, адреса, телефон, ПІБ контактної особи» невірно вказано найменування замовника (у найменуванні замовника слово «Відокремлений» не є вірним), також не прописано адресу замовника; - у графі «Номер та дата укладання аналогічного договору та строк поставки товару за договором» невірно прописано предмет договору (не відповідає п. 1.2. Договору поставки). Строк поставки товару не відповідає абзацу 2 пункту 4.2. договору. 2. На виконання пункту 6 Додатку 6 до тендерної документації вимагалося надати у складі тендерної пропозиції: «Проєкт договору, який підготовлено у Додатку № 5 до тендерної документації. Проєкт договору повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи преамбулу, реквізити, специфікацію із зазначенням найменування товару, кількості, ціни, вартості. Проєкт договору має бути підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника». На цю вимогу учасником надано заповнений відповідно до Додатку 5 проєкт договору, але у розділі 15. «Юридичні адреси, банківські реквізити та підписи Сторін» відсутній підпис генерального директора та відбиток печатки. У Додатку 1 до договору на закупівлю товарів (проєкту договору) найменування товару прописано не у повному обсязі (не відповідає найменуванню товару, зазначеному в Додатку 1 та Додатку 4 до тендерної документації. 3. На виконання вимог пункту 2 Додатку 6 до тендерної документації Учасником надано заповнену форму Додатку 7 до тендерної документації № 556 від 21 червня 2024 року. Пунктом 8 Форми «Загальні відомості про учасника» вимагалося прописати основні види господарської діяльності. У відповідь на цю вимогу учасник не прописав основні види господарської діяльності. Привести у відповідність інформацію та документи. 1. Надати оновлену довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, що вимагалися Додатком 2 до тендерної документації що відповідають кваліфікаційному критерію вимоги «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». 2. Надати заповнений проєкт договору відповідно до Додатку 5 та пункту 6 Додатку 6 до тендерної документації. 3. Надати заповнений Додаток 7 до тендерної документації Форма «Загальні відомості про учасника» з урахуванням виправлення прописаних в цьому повідомленні невідповідностей. Відповідно до вимог статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Пропозиція учасника ТОВ "МЕТАЛ-СЕРВІС-КОМПЛЕКТ" (352 200,00 грн.) була розглянута уповноваженою особою на відповідність умовам тендерної документації. За результатами розгляду наданих учасником документів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. У вимогах Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що учасники у складі своєї тендерної пропозиції мають надати документальне підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію, а саме – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати: - довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; - сканкопiю аналогічного договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами за наявності таких), інформація по якому відображена в Довідці; -сканкопiю видаткових накладних/актів приймання-передачі по договору, інформація по якому відображена учасником в Довідці. Для підтвердження досвіду аналогічного договору Учасником завантажено до електронної системи закупівель Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 25.06.2024. В довідці учасник не зазначив інформацію щодо телефону, ПІБ контактної особи замовника, предмету аналогічного договору. Надано накладні вибірково та не завантажено аналогічні договори, що не дає змоги перевірити інформацію в довідці та в накладних. 2. Згідно вимог підпункту 1.1. пункту 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник надає цінову пропозицію, складену за формою Додатку 1 до тендерної документації. Учасником завантажено до електронної системи закупівль цінову пропозицію, в пропозиції допущено арифметичні помилки у розрахунку вартості кожної позиції запропонованго товару. 3. Пунктом 1 Додатку 6 до тендерної документації вимагалося надати Витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу. Витяг відсутній. 3. Пунктом 2 додатку 6 до тендерної документації вимагалося надати форму «Загальні відомості про учасника» (Додаток № 7 до тендерної документації). Учасником надано Загальні відомості, в пункті 4 відомостей невірно зазначено організаційно-правову форму учасника, в пункті 8 основні види господарської діяльності. 4. Пунктом 3 додатку 6 до тендерної документації вимагалося надати: Гарантійний лист щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм законодавства України, в тому числі: -Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644- VII; -Постанови Кабінету Міністрів України «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» від 30 грудня 2015р. № 1147; -Постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187; -Постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426; -Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. А також враховувати, що в Україні замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/ Республіка Білорусь/ Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою №1178. Учасником надано гарантійний лист, що не відповідає вимогам цього пункту. 5. Пунктом 4 додатку 6 до тендерної документації вимагалося надати: - Довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. Тимчасово окупованою територією є частини території України, в межах яких збройні формування Російської Федерації та окупаційна адміністрація Російської Федерації встановили та здійснюють фактичний контроль або в межах яких збройні формування Російської Федерації встановили та здійснюють загальний контроль з метою встановлення окупаційної адміністрації Російської Федерації. Згідно цього пункту довідка відсутня. 6. Пунктом 5 додатку 6 до тендерної документації вимагалося надати: - Довідку в довільній формі про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що у попередніх взаємовідносинах між Учасником (вказати повну назву Учасника) та (вказати повну назву Замовника) господарсько-адміністративну/і санкцію/ії, передбачену/і ст.236 ГКУ, зокрема таку, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано”. Довідка надана не за змістом цього пункту. 7. Пунктом 6 Додатку 6 до тендерної документації вимагалося надати Проєкт договору, який підготовлено у Додатку № 5 до тендерної документації. Проєкт договору повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи преамбулу, реквізити, специфікацію із зазначенням найменування товару, кількості, ціни, вартості. Проєкт договору має бути підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. Проєкт договору відсутній, Привести у відповідність інформацію та документи. 1. Надати оновлену з виправленою інформацією довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору та підтверджуючі документи. 2. Надати оновлену цінову пропозицію з виправленими допущеними арифметичними помилками. 3. Надати витяг. 4. Надати оновлену форму «Загальні відомості про учасника», з інформацією про організаційно-правову форму, основні види господарської діяльності. 5. Надати гарантійний лист щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм законодавства України згідно пункту 3 Додатку 6 до тендерної документації. 6. Надати довідку в довільній формі про те, що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. 7. Надати довідку в довільній формі про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ за змістом згідно вимог пункту 5 Додатку 6 до тендерної докумнтації. 8. Завантажити заповнений та підписаний, з печаткою проєкт договору. Відповідно до вимог статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Пропозиція учасника ФОП "Андрюшина Юлія Євгенівна" (350 380,00 грн.) була розглянута уповноваженою особою на відповідність умовам тендерної документації. За результатами розгляду наданих учасником документів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. У вимогах Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що учасники у складі своєї тендерної пропозиції мають надати документальне підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію, а саме – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати: - довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; - сканкопiю аналогічного договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами за наявності таких), інформація по якому відображена в Довідці; -сканкопiю видаткових накладних/актів приймання-передачі по договору, інформація по якому відображена учасником в Довідці. Для підтвердження досвіду аналогічного договору Учасником завантажено до електронної системи закупівель Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. В довідці учасник не зазначив інформацію щодо телефну, ПІБ контактної особи замовника, також учасник не завантажив підтверджуючі документи аналогічнго договору. 2. Пунктом 1 Додатку 6 до тендерної документації вимагалося надати Витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу. Витяг відсутній. 3. Пунктом 2 додатку 6 до тендерної документації вимагалося надати форму «Загальні відомості про учасника» (Додаток № 7 до тендерної документації). Учасником надано Загальні відомості, в пункті 4 відомостей невірно зазначено організаційно-правову форму учасника, в пункті 8 основні види господарської діяльності. 4. Пунктом 3 додатку 6 до тендерної документації вимагалося надати: Гарантійний лист щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм законодавства України, в тому числі: -Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644- VII; -Постанови Кабінету Міністрів України «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» від 30 грудня 2015р. № 1147; -Постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187; -Постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426; -Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. А також враховувати, що в Україні замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/ Республіка Білорусь/ Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою №1178. Учасником надано гарантійний лист, що не відповідає вимогам цього пункту. 5. Пунктом 4 додатку 6 до тендерної документації вимагалося надати: - Довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. Тимчасово окупованою територією є частини території України, в межах яких збройні формування Російської Федерації та окупаційна адміністрація Російської Федерації встановили та здійснюють фактичний контроль або в межах яких збройні формування Російської Федерації встановили та здійснюють загальний контроль з метою встановлення окупаційної адміністрації Російської Федерації. Згідно цього пункту довідка відсутня. 6. Пунктом 5 додатку 6 до тендерної документації вимагалося надати: - Довідку в довільній формі про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що у попередніх взаємовідносинах між Учасником (вказати повну назву Учасника) та (вказати повну назву Замовника) господарсько-адміністративну/і санкцію/ії, передбачену/і ст.236 ГКУ, зокрема таку, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано”. Довідка надана не за змістом цього пункту. 7. Пунктом 6 Додатку 6 до тендерної документації вимагалося надати Проєкт договору, який підготовлено у Додатку № 5 до тендерної документації. Проєкт договору повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи преамбулу, реквізити, специфікацію із зазначенням найменування товару, кількості, ціни, вартості. Проєкт договору має бути підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. Учасником до електронної системи закупівель завантажено не підписаний, без печатки проєкт договору, 8. Пунктом 13 Додатку 6 до тендерної документації вимагалося надати: у разі, якщо учасником є фізична особа або фізична особа-підприємець надати копію сторінок (1, 2, 3 та реєстрація) паспорту громадянина або скановану копію ID-картки учасника, копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера. Учасником не завантажено до електронної системи закупівель вищевказані документи. Привести у відповідність інформацію та документи. 1. Надати оновлену з виправленою інформацією довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору та підтверджуючі документи. 2. Надати витяг. 3. Надати оновлену форму «Загальні відомості про учасника», з інформацією про організаційно-правову форму, основні види господарської діяльності. 4. Надати гарантійний лист щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм законодавства України згідно пункту 3 Додатку 6 до тендерної документації. 5. Надати довідку в довільній формі про те, що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. 6. Надати довідку в довільній формі про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ за змістом згідно вимог пункту 5 Додатку 6 до тендерної докумнтації. 7. Завантажити підписаний, з печаткою проєкт договору. 8. Надати копію сторінок (1, 2, 3 та реєстрація) паспорту громадянина або скановану копію ID-картки учасника, копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера Відповідно до вимог статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.