Період оскарження умов закупівлі - по 16-06-2024, 00:00
Статус: | Пропозиції розглянуто |
Бюджет: | 9 898,40 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 98,98 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Військова частина А3160 |
ЄДРПОУ: | 26614001 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Проха Людмила Миколаївна |
Телефон: | 380463126330 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 16612, Україна, Чернігівська область,Ніжин, вул. Прилуцька, 96А |
2 |
Вимога Додаток 2 до Документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» «1.Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.» - Наявність в учасника складського/виробничого приміщення у власності або на правах оренди – не надано. - копія документу щодо права користування складським/виробничим приміщенням – не надано. «3.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» - Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору (Під аналогічними договорами розуміються договори про придбання товарів вказаних у Додатку 1 до Тендерної документації за Відповідно до технічних характеристик, що вказані в Додатку На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: - копія вказаного у довідці аналогічного договору та документів, що підтверджують факт поставки товарів у повному обсязі (надання послуг, виконання робіт). У тому числі мають бути надані додаткові угоди щодо зміни істотних умов договору- не надані документи що підтверджують факт поставки товарів у повному обсязі (підписані обома сторонами накладні або акти приймання-передачі, тощо). - У складі пропозиції учасник також має надати: - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або будь-який інший документ датою видачі не раніше дати оголошення закупівлі, що містить повну інформацію про кінцевих бенефіціарів учасника, у тому числі якщо засновником учасника є інша юридична особа. Дата та час формування витягу: 02.02.2023 14:19:23, що передує даті Оголошення. Прийнято рішення розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідності, а саме, учасник має завантажити: - документ, що підтверджує наявність в учасника складського/виробничого приміщення у власності або на правах оренди; - копія документу щодо права користування складським приміщенням; - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань датою видачі не раніше подання Оголошення закупівлі; - документи, що підтверджують факт поставки товарів у повному обсязі (підписані обома сторонами накладні або акти приймання-передачі, тощо); Законодавство не передбачає можливість відхилення пропозиції при наявності підстав для відхилення без надання можливості усунути невідповідності в порядку передбаченому ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином Замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель і лише після спливу 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей провести повторний розгляд пропозиції та прийняти рішення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.