Період оскарження умов закупівлі - по 13-05-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 182 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 910,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 01983163 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://vokl.com.ua/ |
| Контактна особа: | Вікторія Устименко |
| Телефон: | +380332773111 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 43005, Україна, Волинська область,м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21 |
3 |
Відповідно до п.п. 1.1.1., п.п. 1.1.3. п.1. Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) та копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці; або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Відповідно до р. 4 п. 5 Додатку 1 до тендерної документації учасником надається інформаційна довідка загальних відомостей за поданим зразком. Учасником ФОП "Бондар Валерія Сергіївна" не було завантажено вищезазначені документи в складі тендерної пропозиції. На підставі п.43 «Особливостей Здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затвердженим постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Для усунення виявлених невідповідностей просимо Учасника ФОП "Бондар Валерія Сергіївна" надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці; або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору; інформаційну довідка загальних відомостей щодо учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.