Закупівлю оголошено - 04-05-2024, 11:06. Дата останніх змін - 04-06-2024, 08:40

Двері вхідні, 44220000-8 Столярні вироби

Державна закупівля - UA-2024-05-04-000091-a Двері вхідні, 44220000-8 Столярні вироби від замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500 від 5/4/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-05-04-000091-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 04-05-2024, 11:06
по 09-05-2024, 08:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 09-05-2024, 13:00
по 14-05-2024, 13:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Закупівля проводиться у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями).

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
21000
21 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:105,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500
ЄДРПОУ:33111325 Досьє YouControl
Контактна особа:Андрій Нестеренко
Телефон:+380637452040
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
14017, Україна, Чернігівська область,м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, 18
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Двері вхідні
21 000,00 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Двері вхідні

1
штука
Україна Чернігівська область місто Чернігів
по 30-06-2024
44221200-7
Двері


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Кутенкова О.О.   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Киів, пр Оболонський 22в/51, 04205, Кутенкова Ольга Олександрівна
Остаточна пропозиція:
21 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
20-05-2024, 21:03

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 17-05-24, 09:51:29
24

Вимога про усунення невідповідностей Учасником щодо Закупівлі: Двері вхідні, 44220000-8 Столярні вироби за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. Відповідно до умов Оголошення, а саме щодо вимог до кваліфікації учасників та способу їх підтвердження, учасником надається в електронному (сканкопії оригіналів документів) вигляді в складі своєї пропозиції наступна інформація: 2). На підтвердження відповідності технічним і якісним вимогам до закупівлі: заповнений та підписаний згідно з вимогами Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та інші документи, які вимагаються в Додатку № 2 до оголошення. У складі пропозиції Учасника надано файл: Додаток 2 технічні вимоги нова редакція.pdf, в якому було виявлено невідповідності в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі. 5). Копія документа, що підтверджує повноваження посадової особи учасника щодо підпису поданої пропозиції та договору про закупівлю (виписка з протоколу засновників або наказ про призначення або довіреності або доручення та інший документ*, що підтверджує відповідні повноваження): *- для суб’єктів підприємницької діяльності приватних підприємців та фізичних осіб-підприємців – довідка в довільній формі та копію розширеного витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, виданого не пізніше 30 днів відносно кінцевої дати подання пропозицій; У складі пропозиції Учасника надано файл: Виписка з ЄДР.pdf.asice.zip, в якому зазначено дату видачі 01.04.2024. 9). Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (договорів), з аналогічним предметом закупівлі (для даної закупівлі – Двері вхідні). Учасник зазначає наступну інформацію: повне найменування замовників згідно таких договорів, їх адреса та контактні номери телефонів, ПІБ керівників таких замовників, найменування товару згідно договорів, вартість договорів, кількість товару, строки виконання договорів з підтверджуючими документами (кольоровою сканкопією договору з додатками до якого додається кольорова сканкопія оригіналу видаткової накладної та оригіналу листа-відгука контрагента. Учасник може додатково надати інші документи, які підтверджують факт виконання договору належним чином). Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. У складі пропозиції Учасника інформація відсутня. 10). Сканована довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію* про те, що: - відомості про юридичну особу, яка є учасником закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; - службову (посадову) особу учасника закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; - суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів; - фізична особа, яка є учасником закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - службова (посадова) особа учасника закупівлі, яка підписала пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - учасник закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура; - у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна або відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” **(крім нерезидентів); - юридична особа, яка є учасником закупівлі (крім нерезидентів), має або не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом); - учасник закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”; - службова (посадова) особа учасника закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; - учасник закупівлі не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. - учасник закупівлі виконав або не виконав всі зобов’язання за раніше укладеним договором (договорами) з Замовником /не співпрацював з Замовником. У разі не виконання зобов’язань за договором (договорами), надати інформацію стосовно сплати або щодо зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодувати завдані збитки. **У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, учасник надає довідку у довільній формі з обґрунтуванням відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців громадських формувань з посиланням на відповідні положення чинного законодавства України. У складі пропозиції Учасника дана довідка відсутня. Таким чином, було виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, приведений у відповідність до вимог Замовника Додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, копію розширеного витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, виданого не пізніше 30 днів відносно кінцевої дати подання пропозицій, та скановану довідку у довільній формі відповідно до пункту 10 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 18-05-24, 09:51:29
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-05-04-000091-a-a1
Номер договору:
85
Дата підписання договору:
31-05-2024, 08:37
Строк дії договору:
з 31-05-2024 по 31-12-2024
21 000,00 UAH
Ціна договору
21 000,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП Кутенкова О.О.   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
21 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:04-05-2024, 11:49:15
Видалено04-05-2024, 11:13:31
Видалено04-05-2024, 11:07:16
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:04-05-2024, 11:48:02
Видалено04-05-2024, 11:06:50
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:04-05-2024, 11:48:04
Видалено04-05-2024, 11:06:50
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:04-05-2024, 11:48:06
Видалено04-05-2024, 11:06:50
Експортовано:04-05-2024, 11:47:57
Експортовано:04-05-2024, 11:48:07
Видалено04-05-2024, 11:06:50
Тип документа: Кошторис (розрахунок вартості)
ФайлСтанДата та час
Експортовано:04-05-2024, 11:06:50
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ