Період оскарження умов закупівлі - по 10-05-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 385 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 927,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СУБОТЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КРОПИВНИЦЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 44126035 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Анастасія Карманна |
Телефон: | +380666911670 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 27444, Україна, Кіровоградська область,Кропивницький р-н, село Суботці, вул. Центральна, буд. 24 |
0 |
Відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зызмынами, далі – Особливості, Постанова) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. І.Додатком 2 до тендерної документації визначений перелік документів, які повинен надати учасник на підтвердження відповідності запропонованої продукції вимогам щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі: 1. Сертифікати або паспорти якості виробника на кожне найменування продукції. Інформація, що міститься у сертифікаті/паспорті якості повинна повністю підтверджувати відповідність продукції вимогам Замовника щодо фізико-хімічних показників предмету закупівлі, які містяться у цьому додатку. 6. Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 вимірювальної лабораторії, яка видала надані у складі пропозиції паспорти/сертифікат якості. Учасник ТОВ "МІРАЙГРУП" у складі тендерної пропозиції надано сертифікати якості на запропоновану продукцію, які містяться на бланку ТОВ "МІРАЙГРУП" та містять печатку «Товариство з обмеженою відповідальністю «МірайГруп». Україна, 03151, місто Київ. ВТК» . Проте у складі тендерної пропозиції відсутнє Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 вимірювальної лабораторії, яка видала надані у складі пропозиції паспорти/сертифікат якості, а саме ВТК Товариства з обмеженою відповідальністю «МірайГруп». Україна, 03151, місто Київ. ІІ. Додатком 2 до тендерної документації визначений перелік документів, які повинен надати учасник на підтвердження відповідності запропонованої продукції вимогам щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі: 2. Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожне найменування предмету закупівлі із зазначенням повної назви об’єкту експертизи (що повинна співпадати з назвою запропонованої продукції), відповідність ДСТУ/ТУ. Ця вимога застосовується для продукції, що введена в обіг до 01.10.2023р. При введенні в обіг продукції після 01.10.2023 року надання висновку СЕС не є обов'язковим, а Учасник в цьому випадку вчиняє: 1) надає письмові пояснення виробника такого товару, до яких долучаються докази введення в обіг продукції, що пропонується, після 01.10.2023 року* та підтвердження (гарантії) поставки при цьому товару, введеного в обіг з 01.10.2023 року; 2) надає протоколи випробувань або інший аналогічний документ, виданий акредитованим органом оцінки відповідності (із долученням документів про акредитацію, сфери акредитації, що відповідає випробуванням/експертизі відносно яких надається протокол випробувань або інший аналогічний документ) із зазначенням повної назви об'єкту експертизи/випробувань (що повинна співпадати з назвоюзапропонованої продукції), відповідність ДСТУ/ТУ (що повинні співпадати з іншими документами та посиланнями тендерної пропозиції). Поняття "введення в обіг" розуміється у змісті, визначеному Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності": введення в обіг - надання продукції на ринку України в перший раз. *Докази введення в обіг продукції, що пропонується, після 01.10.2023 року – ТУ на товар, що пропонуються Учасником, які затверджені в установленому порядку не раніше 01.10.2023 року. У випадку, якщо інформація про новий продукт (товар, що пропонується Учасником, який введено в обіг з 01.10.2023 року) вносилася до діючих ТУ шляхом їх зміни та доповнення Учасник надає у складі пропозиції первісну та всі послідуючі редакції (зміни та доповнення) ТУ в повному обсязі. Якщо інформація про новий продукт (товар, що пропонується Учасником, як такий, що введено в обіг з 01.10.2023 року) у ТУ існувала до 01.10.2023 року такий товар не є таким, що введений в обіг з (після) 01.10.2023 року. Учасник не обмежений в наданні додаткових доказів введення в обіг продукції, що пропонується, після 01.10.2023 року, крім тих, що наведені вище. При цьому вказівка кольору не є обов’язковою Учасник ТОВ "МІРАЙГРУП" у складі тендерної пропозиції надано: 1. Лист №30/04/1 від 30.04.2024 року в якому зазначено: Даним листом, Товариство з обмеженою відповідальністю «МІРАЙГРУП», повідомляємо, що запропонована до закупівлі продукція введена в обіг після 01.10.2023 року. 2. Протокол №0667 від 30 квітня 2024 р., випробувань фарби латексної акрилової для стін та стель, що виготовлена ТОВ «МІРАЙГРУП», Україна, виданий Випробувальним центром ТОВ «УКРМЕРТІФІКЕЙШН», який містить Результати випробувань по показнику Водневий показник рН, од, рН 3. Атестат про акредитацію, виданий Випробувальному центру ТОВ «УКРМЕРТІФІКЕЙШН», зареєстрований у реєстрі 24 жовтня 2023 року за №202334 чинний до 13 лютого 2027 року з додатком від 24 жовтня 2023 р. до атестата про акредитацію №202334 на заміну виданого від 14 лютого 2022 у зв’язку з внесенням змін. Проте Додаток не містить в колонці назва випробувань та (або) характеристик (параметрів), що визначаються стосовно «1.10 Матеріали лакофарбові» такого показника як «Водневий показник рН, од, рН». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 вимірювальної лабораторії, яка видала надані у складі пропозиції паспорти/сертифікат якості, а саме ВТК Товариства з обмеженою відповідальністю «МірайГруп». Україна, 03151, місто Київ. 2. Документ про акредитацію, сферу акредитації Випробувальному центру ТОВ «УКРМЕРТІФІКЕЙШН», що відповідає випробуванням/експертизі ««Водневий показник рН, од, рН» відносно яких надається Протокол №0667 від 30 квітня 2024 р. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.