Період оскарження умов закупівлі - по 09-05-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 602 260,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 3 011,30 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 18 067,80 UAH |
Замовник: | Відділ освіти, культури та спорту Славської селищної ради Стрийського району Львівської області |
ЄДРПОУ: | 45323641 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Юрій Стегура |
Телефон: | +380687511212 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 82660, Україна, Львівська область,Стрийський р-н, селище міського типу Славсько, вул. Івасюка, будинок 24 |
8 |
Державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі ПП "Новітні технології захід" у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: - Згідно п. 3 Розділу №2 «Кваліфікаційні критерії» до Тендерної документації у складі пропозиції необхідно надати: Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасником надається довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), з зазначенням найменування предмету договору, номеру договору, обсягу договору, терміну дії договору, назви контрагента за договором, працівника контрагента, який відповідав за виконання договору, його контактного телефону та електронної пошти. - На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - - не менше 1 договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеним додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - - документів/у на підтвердження фактичного постачання товару за договорами/ом зазначеними/ого в наданій Учасником довідці, - - позитивні/ий відгук/и від контрагентів/а за всіма договорами, вказаними в довідці із зазначенням найменування предмету договору, номеру договору, дати укладання договору та з інформацією про добросовісне виконання договору та відсутність претензій до постачальника протягом виконання договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.