Період оскарження умов закупівлі - по 05-05-2024, 00:00
Столярні вироби. Код ДК 021:2015 - 44220000-8 . Замовник: Міжрегіональний центр швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій. Місце знаходження замовника: 42001, Сумська область, м.Ромни, вул. Рятувальників, 64; код ЄДРПОУ - 33219415; категорія замовника визначена відповідно до п. 3 ч. 4 ст 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", вид закупівлі - відкриті торги на закупівлю воріт промислових секційних з вбудованою хвірткою , код ДК 021:2015 -44221300-8
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 480 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 4 800,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | МІЖРЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР ШВИДКОГО РЕАГУВАННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ |
ЄДРПОУ: | 33219415 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Людмила Кирпань |
Телефон: | +380544871050 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 42001, Україна, Сумська область,м. Ромни, вул. Маяковського, 64 |
6 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Виявлені невідповідності: - В довідці №1-1 від 07.05.2024 (файл «14. Довідка код доступу (4).pdf» зазначено код доступу 202985033632, але при застосування цього коду, можливо отримати з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань електронну версію Модельного статуту. Так як учасник надав копію статуту ТОВ «Футура Гейт» затверджену 31.05.2022р., то зазначений в довідці код, не дає можливості переглянути цей статут (не відповідає вимогам 5 підпункту 1 пункту ІІІ розділу «Інструкції з підготовки тендерних пропозицій» до тендерної документації на закупівлю Столярних виробів); - Лист – гарантія №5 від 07.05.2024 (файл «5. рф (1).pdf.») складено не відповідно до додатку 3 до тендерної документації на закупівлю Столярних виробів (не відповідає вимогам 10 підпункту 1 пункту ІІІ розділу «Інструкції з підготовки тендерних пропозицій» та додатку 3 до тендерної документації на закупівлю Столярних виробів). 2. Документи, які повинен надати учасник для усунення невідповідностей: - Надати або довідку чи опис де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (наданого Статуту), або надати копію модельного статуту та копію відповідного рішення Загальних зборів Учасників (що відповідає вимогам 5 підпункту 1 пункту ІІІ розділу «Інструкції з підготовки тендерних пропозицій» до тендерної документації на закупівлю Столярних виробів); - Лист – гарантію яку складено відповідно до додатку 3 до тендерної документації на закупівлю Столярних виробів (що відповідає вимогам 10 підпункту 1 пункту ІІІ розділу «Інструкції з підготовки тендерних пропозицій» та додатку 3 до тендерної документації на закупівлю Столярних виробів).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.