Період оскарження умов закупівлі - по 04-05-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 39 324,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 196,62 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Квартирно-експлуатаційний відділ міста Черкаси |
ЄДРПОУ: | 26631946 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олег Поздняков |
Телефон: | +380472337112 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
4 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ФОП Кутенкова О.О в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю «Двері металеві протипожежні за ДК 021:2015 44220000-8 Столярні вироби» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до пункту 5 розділу 6 тендерної документації Замовником вимагається: Учасник у складi пропозицiї повинен надати гарантiйний лист про те, що у разi визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у тендерній документації. Учасник в складі тендерної пропозиції не надав гарантійний лист щодо зобов’язання на надання депозиту на рахунок Замовника в якості забезпечення виконання договору про закупівлю. 2. Відповідно до Вимог до предмета закупівлі Додатку 2 до тендерної документації Замовником вимагається: Двері повинні відповідати вимогам ДСТУ Б В. 2.6.-77:2009 і комплекту конструкторської документації, затвердженим у встановленому порядку. Учасник в складі тендерної пропозиції надав зразок паспорту на двері металеві ІЕ30 протипожежні та сертифікат відповідності. В Паспорті зазначено, що предмет закупівлі відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.6-77:2009 але сертифікат відповідності подано Учасником на ДСТУ БВ.2.6-11:2011. Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Учаснику ФОП Кутенкова О.О в процедурі відкритих торгів на закупівлю «Двері металеві протипожежні за ДК 021:2015 44220000-8 Столярні вироби» надається 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель наступних документів, а саме: 1) Надати гарантійний лист від Учасника щодо зобов’язання на надання депозиту на рахунок Замовника в якості забезпечення виконання договору про закупівлю 2) замість сертифікату відповідності ДСТУ БВ.2.6-11:2011 надати сертифікат відповідності вимогам ДСТУ Б В. 2.6.-77:2009
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.