Період оскарження умов закупівлі - по 05-05-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 881 050,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 8 810,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 26 431,00 UAH |
Замовник: | Департамент поліції особливого призначення «Об'єднана штурмова бригада Національної поліції України «Лють» |
ЄДРПОУ: | 45013109 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Андрій Голубков |
Телефон: | +380971281687 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АЛЬБА ПРАЙМ» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Предметом закупівлі згідно умов тендерної документації є мобільні заправні станції об'ємом 1,5 м з насосом та лічильником (резервуар стальний горизонтальний односекційний, одностінний) для дизельного палива. Відповідно до п. 1 додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати наступні документи: -. Зразок паспорту на продукцію; -. Інструкція (паспорт) заводу виробника. На виконання зазначеної вимоги учасник ТОВ «АЛЬБА ПРАЙМ» у складі документів тендерної пропозиції надав паспорт на один з елементів мобільної заправної станції, а саме на резервуар СНП-Н-1,5-1-1: стальний, горизонтальний, наземний, циліндричний, односекційний, одностінний, що не включає насос та лічильник. При цьому відсутній паспорт на мобільну заправну станцію об'ємом 1,5 м3 з насосом та лічильником. Також відсутня інструкція (паспорт) заводу виробника. Відповідно до п. 3 додатку 2 до тендерної документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати вимогам чинного законодавства із захисту довкілля, відповідати основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства. Учасник повинен надати Довідку, складену в довільній формі, підписана керівником або уповноваженою особою учасника про згоду застосовувати заходи з екологічної безпеки і захисту довкілля, а саме: не порушувати екологічні права і законні інтереси інших суб’єктів. Учасник ТОВ «АЛЬБА ПРАЙМ» не надав довідку, складену в довільній формі, підписана керівником або уповноваженою особою учасника про згоду застосовувати заходи з екологічної безпеки і захисту довкілля, а саме: не порушувати екологічні права і законні інтереси інших суб’єктів. З урахуванням зазначеного, Учаснику ТОВ «АЛЬБА ПРАЙМ» необхідно виправити зазначені невідповідності.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.