Період оскарження умов закупівлі - по 28-04-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 81 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 810,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВСЬКІ ПАРКИ" |
ЄДРПОУ: | 32884306 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ганна Потічна |
Телефон: | +380983896631 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 54027, Україна, Миколаївська область,м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20 |
0 |
При детальному аналізі тендерної пропозиції Учасника ФОП "КУЗНЄЦОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Тендерна документація містить такі вимоги: РОЗДІЛ III. Підготовка тендерної пропозиції п. 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції: Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: 2) інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до Додатку 2; Згідно вимог Додатка №2 Тендерної документації для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник у складі пропозиції повинен надати відомості про виконання аналогічного договору, за наведеною у Додатку формою, а також Учасник повинен підтвердити досвід, шляхом надання договорів, специфікацій до них та відгуків або копій документів, що підтверджують факт поставки аналогічного товару (копії видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару або інших документів, що підтверджують виконання договору). Учасники-фізичні особи у складі тендерної пропозиції подають інформацію про реєстраційний номер облікової картки платника податків, та/або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті). У складі тендерної пропозиції Учасник ФОП «КУЗНЄЦОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ» не надав відповідних документів. Відповідно до вимог тендерної документації Учасник має надати: відомості про виконання аналогічного договору, копію аналогічного договору, специфікації до нього та відгук або копію документів, що підтверджують факт поставки аналогічного товару (копії видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару або інших документів, що підтверджують виконання договору), інформацію про реєстраційний номер облікової картки платника податків, та/або серію та номер паспорта учасника-фізичної особи. Відповідно до п.43 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.