Закупівлю оголошено - 23-04-2024, 15:38. Дата останніх змін - 10-05-2024, 09:23

Матеріали для господарської діяльності (двері металеві) код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 44220000 - 8 – Столярні вироби

Закупівля: UA-2024-04-23-010425-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 23-04-2024, 15:38
по 27-04-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-04-2024, 15:00
по 03-05-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:28 437,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:284,37 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина А3091
ЄДРПОУ:24981238 Досьє YouControl
Контактна особа:Марина Конончук
Телефон:+380414340992
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
13302, Україна, Житомирська область,м. Бердичів, -
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Матеріали для господарської ді ...
28 437,00 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Двері металеві

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2024
44221200-7
Двері


Двері металеві

2
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2024
44221200-7
Двері


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Кутенкова О.О.   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Киів, пр Оболонський 22в/51, 04205, Кутенкова Ольга Олександрівна
Остаточна пропозиція:
28 211,11 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
07-05-2024, 10:56

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 06-05-24, 09:41:25
24

Шановний учаснику! Відповідно до вимог пункту 4 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ІНШІ ВИМОГИ» (інші документи від учасника) учасник у складі пропозиції повинен надати: гарантійний лист, складений в довільній формі, у якому учасник гарантує, що він дотримується у своїй діяльності норм чинного законодавства України, у тому числі: - постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї постанови; - постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; - Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII; - Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII; - -Закону України «Про захист економічної конкуренції». Натомість у складі пропозиції учасником було надано три окремих документа, а саме: 1. Лист (гарант виконання постанов.pdf); 2. лист (довідка санкцій_ постанов.pdf); 3. лист (дотримання норм законодавства.pdf), але у жодному із вищезазначених документів не зазначив, що він дотримується у своїй діяльності Закону України «Про захист економічної конкуренції». Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості № 1275). У разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно завантажити через електронну систему закупівель, у вищезазначений строк, гарантійний лист, складений у довільній формі, з відповідною інформацією, яка вимагається відповідно до вимог пункту 4 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ІНШІ ВИМОГИ» (інші документи від учасника).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 07-05-24, 09:41:25
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-04-23-010425-a-a1
Номер договору:
45
Дата підписання договору:
10-05-2024, 09:12
Строк дії договору:
з 10-05-2024 по 01-12-2024
28 211,11 UAH
Ціна договору
28 211,11 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП Кутенкова О.О.   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
28 211,11 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:23-04-2024, 15:40:43
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:23-04-2024, 15:38:29
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:23-04-2024, 15:38:29
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ