Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 28 437,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 284,37 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | Військова частина А3091 |
ЄДРПОУ: | 24981238 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Марина Конончук |
Телефон: | +380414340992 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 13302, Україна, Житомирська область,м. Бердичів, - |
3 |
Шановний учаснику! Відповідно до вимог пункту 4 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ІНШІ ВИМОГИ» (інші документи від учасника) учасник у складі пропозиції повинен надати: гарантійний лист, складений в довільній формі, у якому учасник гарантує, що він дотримується у своїй діяльності норм чинного законодавства України, у тому числі: - постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї постанови; - постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; - Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII; - Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII; - -Закону України «Про захист економічної конкуренції». Натомість у складі пропозиції учасником було надано три окремих документа, а саме: 1. Лист (гарант виконання постанов.pdf); 2. лист (довідка санкцій_ постанов.pdf); 3. лист (дотримання норм законодавства.pdf), але у жодному із вищезазначених документів не зазначив, що він дотримується у своїй діяльності Закону України «Про захист економічної конкуренції». Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості № 1275). У разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно завантажити через електронну систему закупівель, у вищезазначений строк, гарантійний лист, складений у довільній формі, з відповідною інформацією, яка вимагається відповідно до вимог пункту 4 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ІНШІ ВИМОГИ» (інші документи від учасника).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.