Період оскарження умов закупівлі - по 27-04-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 074 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 25 370,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 101 480,00 UAH |
| Замовник: | Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Пересипського району м. Одеси" |
| ЄДРПОУ: | 40703235 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Бучацька |
| Телефон: | +380482340480 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 65003, Україна, Одеська область,м. Одеса, вул. Отамана Головатого, буд. 99 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Уповноваженою особою КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА «ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ ПЕРЕСИПСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ», під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "МИРАДИМА" (далі – Учасник), виявлено невідповідність в інформації та та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Підпунктом 1.1. пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації передбачено які документи має надати учасник на підтвердження відповідності встановленому критерію, а саме: підпункт 1.1.2. копію/ї договору/ів, зазначеного/их в довідці, в повному обсязі; Учасником на виконання вимоги у складі тендерної пропозиції надано копію договору поставки товару №137 від 12.07.2023 року з додатками, та копії видаткових накладних, проте договір надано не в повному обсязі, відсутня додаткова угода до договору, що є його невід’ємною частиною. 2. Згідно з пунктом 2 розділу 3 тендерної документації під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей, а саме Замовником встановлена вимога щодо надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції. Відповідно до вимог пункту 2 розділу 3 тендерної документації Покриття гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, що видав таку гарантію. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано копію Довідки про наявність грошових коштів під покриття гарантії, за підписом особи, документи на підтвердження повноважень якої у складі тендерної пропозиції документи відсутні. 3. Згідно з вимогами пункту 1 розділу 3 тендерної документації Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог, зокрема тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Учасником на виконання цієї вимоги накладено на тендерну пропозицію УЕП, що не відповідає вимогам тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати: 1. Копію/ї договору/ів, зазначеного/их в довідці, в повному обсязі, відповідно до вимог тендерної документації. 2. Оригінал довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом, завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, що видав таку гарантію. 3. Підписати свою тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом (КЕП)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.