Період оскарження умов закупівлі - по 06-05-2024, 00:00
«Конструкційні матеріали» за кодом ДК 021:2015 – 44110000-4 (Конструкційні матеріали)
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 154 132,60 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 541,33 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Одеська філія ДП "АМПУ" |
ЄДРПОУ: | 38728457 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Колесник Вікторія Володимирівна |
Телефон: | 0487293544 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65026, Україна, Одеська область,Одеса, Митна пл. 1 |
2 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 На виконання вимог пп.3.1.1 п.3 Додатка 1 до тендерної документації (ТД) Учасником надана Довідка-анкета від 30.04.2024 №18/06 (далі - Довідка) , в якій не зазначені прізвище, ім’я, по батькові та посада особи, уповноваженої на підписання договору про закупівлю у разі перемоги Учасника у торгах. 1.2 Відповідно до інформації, що наведена у довідці від 30.04.2024 №18/06, особою, уповноваженою Учасником на підписання тендерної пропозиції в рамках даної процедури закупівлі, є директор гіпермаркету Суржик Олександр Олександрович «згідно Довіреності №6938» від «27 грудня 2022р». Одночасно, на підтвердження вимог пп.3.1 п.3 Додаток 1 до 1 ТД Учасником у складі документів своєї пропозиції, надана інша чинна довіреність від 27.12.2023 №8042. 1.3 На виконання вимог пп.3.1.1 п.3 Додатка 1 до ТД Учасником надані Опис предмета закупівлі від 07.05.2024 №01/15 та Технічні вимоги від 07.05.2024 №06/15, в яких відсутня інформація щодо документу, яким саме буде підтверджена якість запропонованого товару. Надання даної інформації передбачено у правій частині таблиці – «Пропозиція Учасника», у колонці із наменуванням – «Товар відповідає вимогам щодо якості (ДСТУ,ТУ,ГОСТ щодо), що підтверджується документально (паспорт, сертифікат відповідності, сертифікат якості або інше)». Відповідно до абзацу 2 п.43 Особливостей, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 Згідно з мимогами Тендерної пропозиції (ТД), пп.3.1.1 п.1 Додатка 1: Учасником надається довідка, складена у довільній формі, яка має містити наступні відомості про учасника: а) реквізити (найменування, код ЄДРПОУ/ ІПН); б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові) (для юридичних осіб); в) прізвище, ім’я, по батькові та посада особи (для юридичних осіб), уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції в рамках даної процедури закупівлі; г) прізвище, ім’я, по батькові та посада особи (для юридичних осіб), уповноваженої учасником на підписання договору про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. В даній довідці учасник може зазначити своє місцезнаходження та інформацію про контактні телефони. 2.2 Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі. Для юридичних осіб Для керівника учасника - протокол зборів засновників підприємства/виписка з протоколу зборів засновників та наказ про призначення, або інші документи, що підтверджуть повноваження посадової особи. Для особи (яка не є керівником учасника), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі - документ, який підтверджує обрання/призначення керівника (протокол зборів засновників підприємства/виписка з протоколу зборів засновників та наказ про призначення, або інші документи, що підтверджують повноваження посадової особи)*. *( у разі надання повноважень безпосередньо керівником) - довіреність із зазначенням обсягу повноважень, прізвіща, імені та по батькові уповноваженої особи, терміну дії.** **(або інший документ про надання повноважень, який передбачений установчими документами учасника) 2.3 Згідно п. 6 розділу ІІІ тендерної документації учасником надається опис предмета закупівлі (який містить інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником товару, що підтверджує відповідність запропонованого учасником товару вимогам замовника до предмету закупівлі, викладеним у Додатку 2 до тендерної документації) (для зручності Учасника Замовником розроблено Зразок довідки (Додаток 2.1. до тендерної документації)). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику, ТОВ "Епіцентр К", надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1. Довідку-анкету, з інформацією: прізвище, ім’я, по батькові та посада особи, уповноваженої на підписання договору про закупівлю у разі перемоги Учасника у торгах. 3.2 Довідку-анкету, де зазначено чинну довіреність №8042 видану на ім’я Суржика Олександра Олександровича. 3.3 Опис предмета закупівлі, у колонці із найменуванням – «Товар відповідає вимогам щодо якості (ДСТУ,ТУ,ГОСТ щодо), що підтверджується документально (паспорт, сертифікат відповідності, сертифікат якості або інше)» зазначити інформацію щодо документу, яким саме буде підтверджена якість запропонованого товару.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.