Період оскарження умов закупівлі - по 27-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 299 435,25 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 994,35 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЖРЕМСЕРВІС" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 22144952 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Денис Бречко |
Телефон: | +380612280930 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 69006, Україна, Запорізька область,м. Запоріжжя, вул. Фанатська, буд. 23-А |
1 |
Відповідно до п.43 Особливостей (затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання вищезазначених вимог Замовник розміщує «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель» за наступними невідповідностями: 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу: «3.1. Довідку від свого імені в довільній формі про виконання аналогічних договорів у кількості не менше 2 договорів з обов’язковим зазначенням назви контрагента(Замовника), ЄДРПОУ, номеру договору, дати договору, періоду дії договору, виду товару, загальної суми договору та фактичного стану виконання. 3.2. Договір повинен бути виконаний у повному обсязі. Тобто, на всю суму та на весь об’єм визначений договором. 3.3. Для підтвердження наявності аналогічних договорів (які зазначається у довідці за вимогою п.3.1. цього розділу), до довідки надати копію договору. Аналогічним вважається договір на закупівлю товару за предметом закупівлі який визначений у Додатку 2 до тендерної документації. 3.4. Для підтвердження виконання зобов’язань по договору в повному обсязі, до копій договорів надати видаткову(-і) накладну (-і), виписку з банку про платіж за договором вказаним у довідці.». Перелік виявлених невідповідностей: Всупереч вимогам Замовника, Учасником надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору №2/04 від 28.04.2024р., в якій зазначені два аналогічних договора (Договір № 240 від 27.06.2023 р. та Договір № 263 від 10.07.2023 р.), які не являються аналогічними договорами. Відповідно до пункту 3.3 Додатку 1 до тендерної документації, аналогічним вважається договір на закупівлю товару за предметом закупівлі який визначений у Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації, замовник здійснює закупівлю «труба стальна» та «відвід стальний». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати/завантажити оновлену довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, разом з копіями договорів та видаткових накладних, виписку з банку про платіж за договорами вказаним у довідці.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.