Період оскарження умов закупівлі - по 21-04-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 2 811 146,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 14 055,73 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області |
| ЄДРПОУ: | 40108866 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://dp.npu.gov.ua |
| Контактна особа: | Олександр БУГАЙОВ |
| Телефон: | +380567565629, +380567565283 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49101, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Троїцька, 20 А |
3 |
Вимога про усунення невідповідностей Вимога про усунення невідповідностей пропозиції учасника ТОВ «ЛАФАТ УКРАЇНА» (пропозиція 2 811 146,00 грн. з ПДВ), яка була розглянута уповноваженою особою на відповідність умовам тендерної документації. За результатами розгляду наданих учасником документів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. 1) На виконання вимоги «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 2 до тендерної документації необхідно надати: - довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; - сканкопiю аналогічного договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами за наявності таких), інформація по якому відображена в Довідці; -сканкопiю видаткових накладних/актів приймання-передачі по договору, інформація по якому відображена учасником в Довідці. Учасником на ці вимоги не надано жодного документу. 2. Додатком 6 до тендерної документації вимагалося надати: - п. 1. Витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу; - п. 2. Форма «Загальні відомості про учасника» (Додаток № 7 до тендерної документації); - п. 3. Гарантійний лист щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм законодавства України; - п.4. Довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території; - п.5. Довідку в довільній формі про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ; - п. 6. Проєкт договору повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи преамбулу, реквізити, специфікацію із зазначенням найменування товару, кількості, ціни, вартості. Проєкт договору має бути підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника; - п. 9. Копія Статуту зі змінами (у разі їх наявності) або іншого установчого документу; - п. 10. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі; - п. 11. Документ, що підтверджує повноваження щодо підпису договору; - п. 12. Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), або копія свідоцтва платника єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку); - п. 15. У разі якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах, то учасник у складі тендерної пропозиції має надати стосовно таких осіб документи, перелічені у п. 15 Додатку 6 до тендерної документації. Привести у відповідність інформацію та документи. 1. Надати документи, що вимагалися Додатком 2 до тендерної документації що відповідають кваліфікаційному критерію вимоги «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». 2. Надати документи, що відповідають пунктам 1,2,3,4,5,6,9,10,11,12,15 Додатку 6 до тендерної документації. Відповідно до вимог статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.