Період оскарження умов закупівлі - по 22-04-2024, 00:00
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно тендерної документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 51 394,70 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 513,94 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
| ЄДРПОУ: | 20588716 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кизенко Юлія |
| Телефон: | 380979702137 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), ПрАТ «Укргідроенерго» вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕМА ТУЛС" (далі – Учасник) з предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 44320000-9 Кабелі та супутня продукція (Поставка кабельних наконечників для філії «Канівська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго») (оголошення № UA-2024-04-15-003149-a). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Учасником процедури закупівлі накладено удосконалений електронний підпис (УЕП) на тендерну пропозицію в цілому, натомість Учасник, згідно з вимогами пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію в цілому. 2. Учасник не надав - Лист-згоду керівника або представника учасника щодо обробки персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» (п.1.3 Таблиця № 3, додаток №1 до тендерної документації) 3. Учасник не надав - Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з реєстру платників ПДВ. (п.1.4 таблиця № 3, додаток №1 до тендерної документації) 4. Учасник не надав – Документи згідно п. 2 таблиці № 3, додатку №1 до тендерної документації (Наявність документального підтвердження того, що Учасник процедури закупівлі має відповідні документи які підтверджують те, що він є (являється) виробником товару або його офіційним представником, дилером, партнером, дистриб’ютором.) 5. Учасник не надав довідку яка підтверджує, що товар відповідає державним стандартам, екологічним та санітарно-гігієнічним нормам згідно законодавства України. згідно (п. 1.1 таблиця №4, додаток №1 до тендерної документації) 6. Учасник не надав – довідку або лист в довільній формі від уповноваженої особи учасника з підтвердженням того, що Учасник процедури закупівлі має можливість здійснити поставку цього товару у повному обсязі та протягом строку визначеного умовами тендерної документації. згідно (п. 2.1 таблиця №4, додаток №1 до тендерної документації). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник процедури закупівлі повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію в цілому. 2. Надати Лист-згоду керівника або представника учасника щодо обробки персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» 3. Надати Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з реєстру платників ПДВ . 4. Надати документи про наявність документального підтвердження того, що Учасник процедури закупівлі має відповідні документи які підтверджують те, що він є (являється) виробником товару або його офіційним представником, дилером, партнером, дистриб’ютором. 5. Надати довідку або лист в довільній формі від уповноваженої особи учасника з підтвердженням того, що Учасник процедури закупівлі має можливість здійснити поставку цього товару у повному обсязі та протягом строку визначеного умовами тендерної документації. згідно (п. 2.1 таблиця №4, додаток №1 до тендерної документації) 6. Надати довідку яка підтверджує, що товар відповідає державним стандартам, екологічним та санітарно-гігієнічним нормам згідно законодавства України. згідно (п. 1.1 таблиця №4, додаток №1 до тендерної документації) Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності виявлені замовником, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.