Період оскарження умов закупівлі - по 18-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 113 800,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 569,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕКТР" ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 34421336 Досьє YouControl |
Сайт: | http://kpspektr.at.ua/ |
Контактна особа: | Євген Вознюк |
Телефон: | +380677158243 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 84205, Україна, Донецька область,місто Дружківка, вул. Гаврилівська, буд.3 |
1 |
В складі тендерної пропозиції ТОВ «АЙРОНТРЕЙД» (надалі – Учасник) надано файл «ОПИС до Статуту 2024.pdf» в якому міститься опис в якому вказано код доступу 567374670090. За даним кодом при перевірці результатів адміністративних послуг у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (посилання: https://usr.minjust.gov.ua/content/get-documents) міститься інформація від 26.02.2024 р. та завантажується не статут Учасника, а виписка з реєстру. Відповідно до п. 3 «Інша інформація», додатку 2 до тендерної документації, - у разі державної реєстрації юридичної особи або державної реєстрації змін до установчих документів після набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» від 26.11.2015 № 835-VІІІ, такою особою надаються відомості про код доступу (із зазначенням дати його отримання) про результати надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації (для отримання інформації на офіційному порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України) у вигляді опису або довідки у довільній формі із зазначенням даної інформації, що дозволяє переглянути оприлюднений документ на порталі електронних сервісів. Просимо надати опис або довідку в довільній формі, що буде містити код доступу за результатами пошуку за яким в реєстрі буде можливість ознайомитись зі статутом Учасника. В складі пропозиції Учасником надано файл «PALSUN гарантія 10 років.pdf» де міститься інформація про гарантійні зобов’язання виробника, але який викладено російською мовою. Відповідно до п. 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції», розділу І «Загальні положення», - якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено цим пунктом мові, він повинен бути перекладений українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Просимо надати вищевказаний документ, який перекладений на українську мову. В складі пропозиції Учасником надано файл «Серт відп системи+профіль POLYWORLD до 13.04.2024.pdf» де міститься сертифікат відповідності UA.PN.191.1533-23 з терміном дії до 13.04.2024 р. Тобто даний сертифікат є таким термін дії якого минув. Також Учасником завантажено файл «лист гарантія щодо сертифікату відповідності.pdf» де міститься лист-гарантія вих. № 23 від 19.04.2024 р. із інформацією про надання оновленого сертифікату, однак в листі не вказано інформації якого саме товару стосується цей сертифікат. Відповідно до додатку 2 до тендерної документації (таблиця), - документи, що надаються учасником для підтвердження відповідності товару діючим стандартам є сертифікат відповідності, копія паспорту якості або інший документ, що підтверджує якість (у випадку відсутності документа Учасник надає відповідний лист-роз’яснення). Просимо надати сертифікат строк дії якого не минув (чинний) та відповідний лист з поясненням, якого саме з пропонуємих Учасником товарів стосується цей сертифікат. . В складі пропозиції Учасником не надано копії рішення (протоколу загальних зборів тощо) про надання згоди на укладання договору про закупівлю або листу пояснення, з інформацією про те, що пропозиція учасника (вартість майна/робіт/послуг за предметом закупівлі) не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. Відповідно до пункту 3 «Інша інформація», Додатку 2 до тендерної документації, - у разі якщо цінова пропозиція учасника (вартість майна/робіт/послуг за предметом закупівлі) перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу – учасником додатково надається копія рішення (протокол загальних зборів тощо) про надання згоди на укладання договору про закупівлю за предметом закупівлі. В іншому випадку надається лист-пояснення. Просимо надати копію рішення (протоколу загальних зборів тощо) про надання згоди на укладання договору про закупівлю або лист пояснення, з інформацією про те, що пропозиція учасника (вартість майна/робіт/послуг за предметом закупівлі) не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. В складі пропозиції Учасником не надано копії паспорту та ідентифікаційного коду керівника Учасника. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», - повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору про закупівлю - юридичної особи підтверджуються: 1. для керівника учасника - документом, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (протокол зборів засновників підприємства/виписка з протоколу зборів засновників та наказ про призначення тощо, а також копія паспорту та ідентифікаційного коду). Просимо завантажити в електронну систему закупівель копію паспорту та ідентифікаційного коду керівника Учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.