Період оскарження умов закупівлі - по 17-04-2024, 00:00
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 150 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 750,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса) |
ЄДРПОУ: | 43315529 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Охременко Анастасія Василівна |
Телефон: | +380563712767 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49027, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 21А |
2 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
ПРОТОКОЛ № 33/03 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ м. Дніпро 30 квітня 2024 р. Керуючись вимогами статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене Наказом Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) від 06.10.2021 № 769/03-08 та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Розгляд та оцінка тендерної пропозиції Учасника ТОВ «СВ «СВІТСЕРВІС»», поданої для участі у процедурі закупівлі товару згідно код ДК 021:2015 - 44220000-8 «Столярні вироби» (Протипожежні двері), оголошення про проведення якої розміщене в системі електронних закупівель за № UA-2024-04-12-005007-a. ПО ПИТАННЮ ПОРЯДКУ ДЕННОГО: 12.04.2024 в системі електронних закупівель за № UA-2024-04-12-005007-a було оголошено процедуру закупівлі товару згідно код ДК 021:2015 - 44220000-8 «Столярні вироби» (Протипожежні двері). 22.04.2024 в електронній системі закупівель відбувся аукціон, для участі у якому було подано три остаточні тендерні пропозиції, а саме від: За результатами аукціону електронною системою закупівель автоматично було обрано переможця, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, а саме: пропозицію Учасника ТОВ «ВІМБ Україна» з ціною 69 999,99 грн. Пунктом 41 Особливостей встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Уповноважена особа уважно розглянувши тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ВІМБ Україна» протокольним рішенням № 33/02 від 25 квітня 2024 року, відхилила тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ВІМБ УКРАЇНА", як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації на закупівлю товару згідно код ДК 021:2015 - 44220000-8 «Столярні вироби» (Протипожежні двері), оголошення про проведення якої розміщене в системі електронних закупівель за № UA-2024-04-12-005007-a. Абзацом 5 пункту 49 Особливостей встановлено, що у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені цими особливостями. Наступною найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція Учасника ТОВ «СВ «СВІТСЕРВІС» з ціною 70 000,00 грн. Уповноважена особа уважно розглянувши тендерну пропозицію Учасника ТОВ «СВ «СВІТСЕРВІС» виявила наступне. Пунктом 1 Додатку 3 до тендерної документації встановлено, що товар, що пропонується Учасником обов’язково повинен бути сертифікований. З метою підтвердження якості запропонованого товару, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сертифікати(-и) відповідності на однополотні двері (відповідність ДСТУ Б В. 2.6-77:2009, щодо класу вогнестійкості ЕІ60), протокол(-и) випробувань на однополотні двері (відповідність ДСТУ Б В. 2.6-77:2009, щодо класу вогнестійкості ЕІ60) та паспорти виробів на кожен виріб). У складі тендерної Учасника ТОВ «СВ «СВІТСЕРВІС» надано сертифікат відповідності, протоколи випробувань, паспорти на кожен виріб. За результатами розгляду паспортів на вироби, встановлено, що у змісті паспортів наявне посилання на клас вогнестійкості ЕІ 30, а саме: ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції виправлені паспорти на кожний виріб. Разом з тим, у складі тендерної пропозиції надано протоколи випробувань № 13/СД-20 та № 7/СД-20, за розглядом яких встановлено, що зазначені документи надані не в повному обсязі. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції протоколи випробувань № 13/СД-20 та № 7/СД-20 у повному обсязі. Пунктом 1 Таблиці 2 «ПЕРЕЛІК ДОДАТКОВИХ ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЄ НАДАТИ УЧАСНИК У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, складену у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) яка містить відомості про підприємство: * повне та скорочене найменування Учасника, код ЄДРПОУ/ІПН; *реквізити (місце реєстрації, фактичне місцезнаходження, телефон, електронна пошта); *керівництво та уповноважена особа на підпис договору (посада, прізвище, ім’я, по батькові); *інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором (у разі визначення переможцем та укладання договору). *статус платника податку. У складі тендерної Учасника ТОВ «СВ «СВІТСЕРВІС» надано довідку, яка містить відомості про підприємство, але за розглядом якої встановлено відсутність у змісті довідки інформації про уповноважену особу на підписання договору. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції виправлені довідку, підготовлену відповідно до вимог тендерної документації в цій частині. Пунктом 43 встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Оскільки, допущені Учасником ТОВ «СВ «СВІТСЕРВІС» помилки не призводять до зміни предмета закупівлі, уповноважена особа, вирішила надати можливість Учаснику протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції, шляхом завантаження в електронну систему закупівель зазначених виправлень ВИРІШИЛА: 1. Керуючись пунктом 43 Особливостей, надати можливість Учаснику ТОВ «СВ «СВІТСЕРВІС», протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг згідно код ДК 021:2015 - 44220000-8 «Столярні вироби» (Протипожежні двері), оголошення про проведення якої розміщене в системі електронних закупівель за № UA-2024-04-12-005007-a. 2. Оприлюднити протокольне рішення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик (dzo.com.ua). Уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) – головний спеціаліст центрального відділу договірної роботи та ресурсного забезпечення Управління договірної роботи та ресурсного забезпечення Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) Анастасія ОХРЕМЕНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.