Період оскарження умов закупівлі - по 17-04-2024, 00:00
Період постачання: протягом 2024 року і до 31.12.2024 року включно.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 243 750,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 218,75 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КП "Хмельницьке комунальне підприємство "Електротранс"" |
ЄДРПОУ: | 03328646 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Анастасія КАРСЬКА |
Телефон: | +380680294434 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 29016, Україна, Хмельницька область,місто Хмельницький, вулиця Тернопільська, будинок 15/2 |
1 |
Шановний Учаснику! У поданій Вами тендерній пропозиції, наявні невідповідності, про що розміщується це повідомлення про наявність невідповідностей, на підставі пункту 43 Особливостей та пункту 1 розділу 5 тендерної документації, а саме: 1. Учасник не надав Гарантійний лист, що запропонований учасником товар не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (вимога міститься у пункті 2 розділу 5 тендерної документації). 2. Учасник не надав Гарантійний лист про те, що учасник або його кінцевий бенефіціарний власник (кінцеві бенефіціарні власники), член (члени) або учасник (учасники) (акціонер (акціонери)), що має (мають) частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків НЕ Є громадянином (громадянами) Російської Федерації / Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран та проживає (проживають) на території України на законних підставах (вимога міститься у пункті 2 розділу 5 тендерної документації). 3. Гарантійного листа про врахування та дотримання вимог законодавства, зазначеного у пункті 2 розділу 5 тендерної документації. 4. Довідку у довільній формі про те, що між ним і замовником раніше не було укладено договір про закупівлю за яким учасник процедури закупівлі н виконав своїх зобов’язань, що призвело до його дострокового розірвання і було застосовано санкції протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору (вимога зазначена у пункті 13 таблиці 1, що у додатку №4 до тендерної документації).
Шановний Учаснику! У поданій Вами тендерній пропозиції, наявні невідповідності, про що розміщується це повідомлення про наявність невідповідностей, на підставі пункту 43 Особливостей та пункту 1 розділу 5 тендерної документації, а саме: на підставі пункту 28 Особливостей, Замовник у тендерній документації зазначає один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням Особливостей, а також інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовником було встановлено один кваліфікаційний критерій - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним договором є договір про закупівлю, що є аналогічними за предметом закупівлі згідно коду ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою. Замовниками за аналогічними договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі та підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції має подати такі документи: • Довідку про виконання аналогічних договорів за формою №2, поданою у Додатку №3 до тендерної документації; • Копію зазначених у довідці аналогічних договорів з усіма додатками до них. • Лист — відгук від замовника за кожним поданим у довідці аналогічним договором з інформацією щодо належного виконання аналогічного договору, з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку номеру та дати укладеного договору, предмету договору, відсутності/наявності нарікань, стану виконання договору. При цьому Замовник визначив, що Учасник зазначає у довідці не менше двох аналогічних договорів із поданням відповідних документів, зазначених вище. Учасник у складі тендерної пропозиції надав інформацію про один виконаний аналогічний договір із необхідними підтвердними документами. Таким чином, учаснику необхідно виправити виявлені невідповідності та надати відповідні документи та інформацію, які б підтвердили його відповідність обраному Замовником кваліфікаційному критерію.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.