Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 279 900,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 799,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Відділ освіти, молоді, спорту, культури і туризму Городненської сільської ради |
ЄДРПОУ: | 43932094 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ніколаєва Олена Василівна |
Телефон: | +380963895174 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 68712, Україна, Одеська область,Городнє, с.Городнє вул. Широка,39 |
1 |
Період оскарження умов закупівлі - по 14-04-2024, 00:00
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову. Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).
Під час розгляду пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН", код ЄДРПОУ 32318370 на відповідність вимогам тендерної документації виявлено такі невідповідності: 1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції не надано письмову згоду про те, що Замовник залишає за собою право не розглядати звернення учасників, які звернулися до замовника в інший спосіб, ніж через електронну систему закупівель. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 розділу 2 затверджених змін до тендерної документації - Замовник залишає за собою право не розглядати звернення учасників, які звернулися до замовника в інший спосіб, ніж через електронну систему закупівель, про що у складі тендерної пропозиції подається учасником письмова згода.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати письмову згоду про те, що Замовник залишає за собою право не розглядати звернення учасників, які звернулися до замовника в інший спосіб, ніж через електронну систему закупівель. 2. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано лист – згода на оброку персональних даних від заступника директора з маркетингу та продажу з юридичних питань (файл «13 Лист-згода на обробку персональних даних.pdf») проте в складі тендерної пропозиції Учасником не надано довідка (лист) на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності) в довільній формі про те, що відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» керівник підприємства надає згоду на оброблення своїх персональних даних, (в т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі «Публічні закупівлі» – prozorro.gov.ua) з метою проведення процедури публічних закупівель. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 розділу 3 затверджених змін тендерної документації - Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: довідка (лист) на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності) в довільній формі про те, що відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» керівник підприємства надає згоду на оброблення своїх персональних даних, (в т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі «Публічні закупівлі» – prozorro.gov.ua) з метою проведення процедури публічних закупівель.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку (лист) на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності) в довільній формі про те, що відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» керівник підприємства надає згоду на оброблення своїх персональних даних, (в т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі «Публічні закупівлі» – prozorro.gov.ua) з метою проведення процедури публічних закупівель. 3. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «14 ПРоект договору.pdf» в якому міститься додаток №3 до тендерної документації – «Проєкт Договору». Під час вивчення наданого документа встановлено, що Учасником надано документ не на фірмовому бланку та наданий додаток №3 до тендерної документації не в повному обсязі, а саме: відсутні сторінки з розділу 4 по п. 9.1 «Проєкту договору». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 розділу 3 затверджених змін до тендерної документації - Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: іншою інформацією та документами відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. Даним пунктом 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації зазначено, що документи, що складаються (готуються) безпосередньо учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, а саме: складаються на фірмовому бланку учасника за власноручним підписом посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, мають печатку (у разі застосування).Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати додаток №3 до тендерної документації з урахуванням вищезазначеної інформації та вимог щодо складання документів Учасником. 4. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «15 Довідка про рахунки.pdf» в якому міститься довідка (вих. № 5-303/18/414/2024 від 01.04.2024) з наступною інформацією: «Сумська обласна дирекція АБ «УКРГАЗБАНК» повідомляє, що у Відділенні №303/18 АБ №УКРГАЗБАНК» (юридична адреса м. Київ, вул. Єреванська, 1 код ЄДРПОУ 23697280, МФО 320478; адреса відділення: м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва,4) ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПОЛІСАН» (код ЄДРПОУ 32318370) станом на 01 квітня 2024 р. відкрито рахунки. Учасником надано файл «16 Довідка заборгованість.pdf» в якому міститься довідка (вих. № 5-303/18/448/2024 від 08.04.2024) з наступною інформацією: «Повідомляємо, що станом на 04.04.2024 у ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» (код ЄДРПОУ 32318370) в АБ «УКРГАЗБАНК» (код банку 320478) відсутня заборгованість за кредитними операціями (у т.ч. прострочена заборгованість та у формі овердрафту)». Відповідно до умов оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та положеннями затверджених змін до тендерної документації визначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 17.04.2024р. Таким чином надані довідки з банківських установ датовані більше тижневої давнини по відношенню до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 розділу 3 затверджених змін до тендерної документації - Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: довідка з обслуговуючої банківської установи з інформацією про наявність відкритого поточного рахунку Учасника торгів (в тому числі для учасників-фізичних осіб), що посвідчує можливість здійснення фінансових операцій, пов’язаних з розрахунками за результатами проведеної процедури закупівлі; відсутність простроченої заборгованості за кредитами, з зазначенням таких рахунків у форматі IBAN датована не більше тижневої давнини по відношенню до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку(-и) з обслуговуючої банківської установи з інформацією про наявність відкритого поточного рахунку Учасника торгів (в тому числі для учасників-фізичних осіб), що посвідчує можливість здійснення фінансових операцій, пов’язаних з розрахунками за результатами проведеної процедури закупівлі; відсутність простроченої заборгованості за кредитами, з зазначенням таких рахунків у форматі IBAN датована не більше тижневої давнини по відношенню до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 5. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції не надано лист в довільній формі за підписом та печаткою Учасника, в якому Учасник інформує Замовника щодо гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньо ринковими цінами на товар. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 розділу 3 затверджених змін до тендерної документації - Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: іншою інформацією та документами відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. Пунктом 1 розділу 5 затверджених змін до тендерної документації визначено, що З метою необґрунтованого заниження (демпінгу) та/або завищення ціни тендерної пропозиції учасник надає лист в довільній формі за підписом та печаткою Учасника, в якому Учасник інформує Замовника щодо гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньо ринковими цінами на товар. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати лист в довільній формі за підписом та печаткою Учасника, в якому Учасник інформує Замовника щодо гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньо ринковими цінами на товар. Враховуючи викладене уповноважена особа відділу освіти, молоді, спорту, культури і туризму Городненської сільської ради на підставі пунктом 43 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, вимагає надати інформацію та/або документи, що підтверджують усунення виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.