Період оскарження умов закупівлі - по 06-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 46 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 230,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство Дніпропетровської обласної ради «Аульський водовід» |
ЄДРПОУ: | 34621490 Досьє YouControl |
Сайт: | https://www.aulivoda.org.ua/ |
Контактна особа: | Незять Вікторія |
Телефон: | 380974448434 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 52300, Україна, Дніпропетровська область,смт Аули, комплекс будівель та споруд № 2 |
1 |
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами та доповненнями), КП ДОР «Аульський водовід» (надалі-Замовник) вимагає усунути невідповідності, які виявлені при розгляді тендерної пропозиції учасника, ТОВ "УКРЕКОПРОМ ПЛЮС" (надалі-Учасник) з предмета закупівлі: Труба та деталі з’єднувальні (ДК 021:2015 – 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби) (оголошення № UA-2024-04-01-008000-a) (далі-Закупівля). Перелік невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: 1. Відповідно до вимоги абзацу 2 підпункту 2 пункту 1 розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати сканований оригінал статуту (останні зміни) та опис до статуту (останні зміни) або інший установчий документ (крім випадку якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту - у такому разі надати копію рішення загальних зборів учасників або рішення засновника (учасника) тощо про здійснення діяльності на підставі модельного статуту). На відповідність вищезазначеній вимозі Учасник у складі своєї тендерної пропозиції такий документ не надав. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у електронну систему закупівель сканований оригінал статуту (останні зміни) та опис до статуту (останні зміни) або інший установчий документ (крім випадку якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту - у такому разі надати копію рішення загальних зборів учасників або рішення засновника (учасника) тощо про здійснення діяльності на підставі модельного статуту). Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності виявлені замовником, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.