Період оскарження умов закупівлі - по 31-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 000 000,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 10 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Державне підприємство "Санаторій "Конча-Заспа" |
ЄДРПОУ: | 01981715 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.koncha-zaspa.kiev.ua |
Контактна особа: | Ірина Шушпаннікова |
Телефон: | +380953188688 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03131, Україна, м. Київ,м.Київ, Столичне шосе, будинок 215 |
11 |
І. 1) перелік виявлених невідповідностей. Учасник не надав гарантійний лист щодо гарантійного строку на вироби (профіль, склопакет, фурнітура, підвіконня, відливи), який має складати не менше 5 років 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Пункт 3.2 Додатку 4 до тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати гарантійний лист щодо гарантійного строку на вироби (профіль, склопакет, фурнітура, підвіконня, відливи), який має складати не менше 5 років ІІ. 1) перелік виявлених невідповідностей. Надані учасником у складі пропозиції Сертифікати системи менеджменту якості щодо відповідності ISO 9001:2018 «Системи менеджменту якості», системи екологічного менеджменту щодо відповідності ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту», системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці щодо відповідності ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці» видані на виробництво металевих дверей і вікон, виробництва будівельних виробів із пластмас, виробництва інших виробів із пластмас, установлення столярних виробів ПРОТЕ згідно вимог тендерної документації вищезазначені Сертифікати мають бути видані виробнику із сферою виробництво блоків віконних та дверних полівінілхлордних та склопакетів для будівництва. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Абз 11-13 пп 3.4 Додатку 4 до тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Надати Сертифікат системи менеджменту якості щодо відповідності ISO 9001:2018 «Системи менеджменту якості» виданий виробнику зі сферою виробництво блоків віконних та дверних полівінілхлордних та склопакетів для будівництва. Сертифікат системи екологічного менеджменту щодо відповідності ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту» виданий виробнику зі сферою сертифікації виробництво блоків віконних та дверних полівінілхлордних та склопакетів для будівництва. Сертифікат системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці щодо відповідності ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці» виданий виробнику зі сферою сертифікації виробництво блоків віконних та дверних полівінілхлордних та склопакетів для будівництва. III. 1. перелік виявлених невідповідностей. Учасник у складі тендерної пропозиції надав документи, які видані на інших виробників продукції зокрема: сертифікат відповідності на профіль ПВХ, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи відповідності на профіль ПВХ виробник продукції – ТОВ «Міропласт» сертифікат відповідності на фурнітуру виробник ТОВ «АСКОРД ІНДАСТРІ» Разом з тим учасник не надав відповідний Гарантійний лист(-ти) від власника (-ів) виданий на ім’я Учасника щодо не заперечення використання даних документів із зазначенням № процедури закупівлі та Замовника торгів та гарантійний лист від виробника щодо підтвердження поставки товару у необхідній кількості, строки та відповідної якості, виданий на ім’я Учасника із зазначенням № процедури закупівлі та Замовника торгів. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Абз 14-16 п 3.4 Додатку 4 до тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати Гарантійний лист(-ти) від власника (-ів) виданий на ім’я Учасника щодо не заперечення використання даних документів із зазначенням № процедури закупівлі та Замовника торгів та гарантійний лист від виробника щодо підтвердження поставки товару у необхідній кількості, строки та відповідної якості, виданий на ім’я Учасника із зазначенням № процедури закупівлі та Замовника торгів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.