Період оскарження умов закупівлі - по 17-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-03-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 20-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 199 300,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 21 993,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА "ІРПІНЬ" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 39618372 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Юрій Давиденко |
Телефон: | +380459761564 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 08200, Україна, Київська область,м. Ірпінь, вул. ТРОЇЦЬКА, будинок 21 |
6 |
“В розділі 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” пункту 1.1.3. Додатку 1 тендерної документації встановлено вимогу, що Учасник повинен надати Лист – відгук (позитивний) від контрагента згідно з аналогічним договором, які зазначені в довідці та повинен містити інформацію про поставку Товару, своєчасність виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі, посилання на номер та дату договору та суму виконаного договору……………..– Учасник завантажив даний документ, який датований 14.03.2023року, чим порушив вимоги тендерної документації”.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.