Період оскарження умов закупівлі - по 15-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 20 446,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 102,23 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Остерської міської ради |
ЄДРПОУ: | 44970581 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Юлія Потебня |
Телефон: | +380931631447 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 17044, Україна, Чернігівська область,м. Остер, вул. Незалежності, 21 |
1 |
1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1.1. Учасником надана «Тендерна пропозиція» (додаток 1), де в п. 5 (Цемент) вказана одиниця виміру – шт, замість кг, як передбачає тендерна документація. Також наявні арифметичні помилки в розрахунку в п.5 (Цемент) та п.6 (Цегла), при перемноженні кількості на ціну за одиницю товару. 2. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 2.1. Відповідно до п.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» р.3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», учасник має заповнити і завантажити тендерну пропозицію (додаток 1 тендерної документації); 3. ІНФОРМАЦІЯ (ДОКУМЕНТ), ЩО ПОВИНЕН НАДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 3.1. Надати «Тендерну пропозиція» (додаток 1), де в п.5 (Цемент) вказати одиницю виміру кг та усунути арифметичні помилки в п.5 (Цемент) та п.6 (Цегла).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.