Період оскарження умов закупівлі - по 18-03-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 779 600,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 796,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІДКРИТЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТЕРНОПІЛЬОБЛЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 00130725 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Голубовська Олена Богданівна |
| Телефон: | 380352239582 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 46010, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, Тернопільська область, місто Тернопіль, вулиця Енергетична, будинок 2 |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
При складанні тендерної документації Замовник не достатньо детально описав технічні характеристики предмету закупівлі, в зв’язку з чим запропонована пропозиція не відповідає всім потребам Замовника. Зокрема Замовник не зазначив в тендерній документації, що йому потрібна фарба, яка не потребує попереднього ґрунтування. Внести зміни до тендерної документації на цьому етапі Закупівлі неможливо. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
14-04-2024, 00:00
Період оскарження:
з 03-04-2024, 15:54 по 14-04-2024, 00:00
Документи:
1) перелік виявлених невідповідностей: Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "МІРАЙГРУП" виявлено невідповідність в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно підпункту 1 пункту 1 Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати Довідку складену в довільній формі, про наявність в учасника досвіду із закупівлі (поставки) товару згідно предмету закупівлі з обов’язковим зазначенням попередніх Замовників товарів та контактних телефонів для перевірки достовірності вказаної інформації. Копію аналогічного договору (не менше одного), який підтверджує досвід закупівлі (поставки) товарів згідно предмету закупівлі. Документальне підтвердження виконання вказаного в довідці договору в повному обсязі. Позитивний лист-відгук від попереднього Замовника товару до поданого договору. Учасник надав Довідку складену в довільній формі з інформацією про аналогічний за предметом закупівлі Договір № ОД/НХ-23-627-НЮ від 09 вересня 2023року. Проте в складі тендерної пропозиції не надав копію Договору № ОД/НХ-23-627-НЮ від 09 вересня 2023року. Також не подане документальне підтвердження виконання вказаного в довідці договору № ОД/НХ-23-627-НЮ від 09 вересня 2023року в повному обсязі. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей надайте: Копію договору № ОД/НХ-23-627-НЮ від 09 вересня 2023року, вказаного в довідці, та документальне підтвердження виконання вказаного в довідці договору в повному обсязі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.