Закупівлю оголошено - 07-03-2024, 15:05. Дата останніх змін - 18-04-2024, 15:41

Матеріали для герметизації різьбових з'єднань

Закупівля: UA-2024-03-07-009080-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-03-05-007709-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 07-03-2024, 15:05
по 19-03-2024, 09:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-03-2024, 10:00
по 22-03-2024, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 25-03-2024, 14:33
по 25-03-2024, 15:02

Згідно технічних вимог Замовника

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:335 629,70 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:1 678,15 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Кропивницька філія Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України»
ЄДРПОУ:45068116 Досьє YouControl
Контактна особа:Ольга Шевелєва
Телефон:+380504871363
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
25006, Україна, Кіровоградська область,місто Кропивницький, вул. Тарковського Арсенія, будинок 67
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

ФУМ-стрічка 19мм x 0.2мм x 15м ГАЗ

793
штуки
25000 , Україна , Кіровоградська область , місто Кропивницький ,
по 31-12-2024
44170000-2
Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


Нитка для герметизації різьбових з'єднань (160 м)

450
штуки
25000 , Україна , Кіровоградська область , місто Кропивницький ,
по 31-12-2024
44170000-2
Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:13-03-2024, 09:45:36
Видалено07-03-2024, 15:07:32
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:07-03-2024, 15:05:53
Експортовано:07-03-2024, 15:05:53
Експортовано:07-03-2024, 15:05:53
Експортовано:07-03-2024, 15:05:53
Експортовано:07-03-2024, 15:05:53
Експортовано:07-03-2024, 15:05:53
Експортовано:07-03-2024, 15:05:53
Експортовано:07-03-2024, 15:05:53
Експортовано:13-03-2024, 09:44:45
Експортовано:07-03-2024, 15:05:53
Експортовано:07-03-2024, 15:05:53
Експортовано:13-03-2024, 09:44:45
Експортовано:13-03-2024, 09:44:45
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
10
Мінімальний крок аукціону:
1 678,15 UAH
Початок аукціону:
25-03-2024, 14:33
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
Приватне підприємство "Торгова компанія "МЕРКУРІЙ"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, вул. Бориспільська, 11-А, оф. 228, 02099, Бурячек Олена Миколаїна
Остаточна пропозиція:
200 400,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
251 368,20 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
05-04-2024, 14:53

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 04-04-24, 08:47:38
24

Невідповідність : Згідно вимог частини1 розділу ІІІ документації спрощеної закупівлі, що є додатком до оголошення закупівлі, - Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, а саме інформацію та документи про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а також документи та інформацію, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам згідно з переліком, наведеним у Додатку 2 до документації;; Також Замовником сформований чіткий перелік документів (Додаток 2), які Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель у складі своєї пропозиції, серед яких зокрема: - Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі. Учасник надав такий документ, але на відміну від вимог документації закупівлі, ця довідка сформована до дати оприлюднення оголошення. - Заповнення Опитувальника учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці згідно Додатку 6 П.2.9 учасником не заповнена інформація щодо наявності дозволу чи декларації П.3.2. відсутнє коротке пояснення чому учасник не відстежує дотримання на своїх об’єктах та філіях вимог національного законодавства/регламентів ЄС/організаційних політик та стандартів у сфері охорони здоров’я та безпеки праці Вимога про усунення невідповідностей: Згідно вимог частини 1 розділу ІІІ документації спрощеної закупівлі, що є додатком до оголошення закупівлі, та згідно з переліком, наведеним у Додатку 2 до документації вимагається надання певного переліку документів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк 24 години: 1. Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення саме щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі. Документ, що надається учасником у складі пропозиції має бути сформований не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю. 3. Оновити документ Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці. Заповнити відомості по п.2.9 (заповнити інформацію щодо наявності дозволу чи декларації), п.3.2. (надати коротке пояснення чому учасник не відстежує дотримання на своїх об’єктах та філіях вимог національного законодавства/регламентів ЄС/організаційних політик та стандартів у сфері охорони здоров’я та безпеки праці) Дана вимога сформована враховуючи протокольне рішення Уповноваженої особи щодо продовження строку розгляду пропозиції ПП Торгова компанія МЕРКУРІЙ.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 05-04-24, 08:47:38
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-03-07-009080-a-a1
Номер договору:
КФ/100/104/1/1/Д-3590-24
Дата підписання договору:
18-04-2024, 10:00
Строк дії договору:
з 18-04-2024 по 31-12-2024
200 398,92 UAH
Ціна договору
166 999,10 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТТС-КОМПЛЕКТ"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Вишгород, Україна, 07300, Київська обл., Вишгородський р-н, місто Вишгород, "Карат" промисловий майданчик(пн), будинок 5А, офіс 1, 07300, Наталія Трачук
Остаточна пропозиція:
181 821,83 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
181 821,83 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 29-03-24, 13:56:33
24

Невідповідність : Згідно вимог частини1 розділу ІІІ документації спрощеної закупівлі, що є додатком до оголошення закупівлі, - Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, а саме інформацію та документи про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а також документи та інформацію, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам згідно з переліком, наведеним у Додатку 2 до документації;; Також Замовником сформований чіткий перелік документів (Додаток 2), які Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель у складі своєї пропозиції, серед яких зокрема: - Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі. Учасником надано подібний документ. Але не на фізичну службову особу учасника, а на юридичну особу. - Опитувальник учасника (згідно з Додатком 5 або Додатком 5.1) Учасником надано документ, який не заповнений в повному обсязі, а саме: П.2. не зазначений Реєстраційний номер П.3 не зазначена Адреса електронної пошти П.8.1. не розкрита інформація стосовно структури власності ( пряме володіння 10% і більше). Згідно інформації з ЄДР такою особою є Тадля В.М. (100%) П.8.3. не зазначена інформація щодо надання чи ненадання структури власності. При цьому, інформація про структуру власності надається лише Контрагентами-нерезидентами, або у випадку розрахунків за контрактом в іноземній валюті. Документ не підписаний на всіх сторінках та відсутня дата заповнення. - Заповнення Опитувальника учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці згідно Додатку 6 На першій сторінці документа відсутній підпис особи, що його заповнювала. П. 2.8. Відсутнє коротке пояснення щодо відсутності відповідальних осіб за водопостачання та водовідведення П.2.9 учасником не заповнена інформація щодо наявності дозволу чи декларації П.3.2. відсутня коротка інформація щодо процесу відстеження дотримання на своїх об’єктах та філіях вимог національного законодавства/регламентів ЄС/організаційних політик та стандартів у сфері охорони здоров’я та безпеки праці. - Заповнена форма цінової пропозиції на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) згідно Додатку 4. Учасник надав такий документ, але в таблиці по пункту 5 невірно визначена сума з ПДВ за першу позицію (19825,00 замість 19821,83) - Завірена підписом Уповноваженою особи учасника та печаткою (у разі використання) копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або завірена підписом Уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі використання) копія Витягу з Реєстру платників ПДВ – для Учасника, який є платником податку на додану вартість. Завірена підписом Уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі використання) копія Свідоцтва платника єдиного податку або оригінал чи завірена підписом Уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі використання) копія Витягу з Реєстру платників єдиного податку – для Учасника, який є платником єдиного податку. Учасник надав такий документ, але він не завірений підписом Уповноваженою особи учасника та печаткою. Вимога про усунення невідповідностей: Згідно вимог частини 1 розділу ІІІ документації спрощеної закупівлі, що є додатком до оголошення закупівлі, та згідно з переліком, наведеним у Додатку 2 до документації вимагається надання певного переліку документів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк 24 години: 1. Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення саме щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі. 2. Оновити документ Опитувальник контрагента - юридичної особи. Надати актуальну інформацію по п.2, п.3, п.8.1, п.8.3 Опитувальника. На всіх сторінках документа проставити дату заповнення, ПІБ, підписати та засвідчити печаткою (за наявності) 3. Оновити документ Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці. Заповнити відомості по п.2.8, п.2.9, п.3.2. На першій сторінці проставити підпис уповноваженої особи. 3. Оновити форму цінової пропозиції на фірмовому бланку згідно Додатку 4. Відкоригувати суму з ПДВ за першу позицію закупівлі. 4. Завірену підписом Уповноваженою особи учасника та печаткою (у разі використання) копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або завірену підписом Уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі використання) копія Витягу з Реєстру платників ПДВ – для Учасника, який є платником податку на додану вартість. Документ має бути завірений.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 30-03-24, 13:56:33

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТТС-КОМПЛЕКТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
181 821,83 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
181 821,83 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
Приватне підприємство "Торгова компанія "МЕРКУРІЙ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
200 400,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
251 368,20 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "БТК-ЦЕНТР КОМПЛЕКТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
200 418,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
214 980,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ