| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 404 660,73 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 046,61 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Львівська філія Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України» |
| ЄДРПОУ: | 45204941 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Василик |
| Телефон: | +380967824978 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79039, Україна, Львівська область,місто Львів, вул. Золота, будинок 42 |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Необхідність доповнення технічних характеристик предмета закупівлі відповідно до потреб Замовника
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
03-04-2024, 16:15
Документи:
Замовник надсилає учаснику ФОП Таранова Л.М. повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.) у складі тендерної пропозиції учасника не надано відгук від підприємства-замовника для підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (електроди) № 591-2 від 02.09.2022р. 1.2.) у складі тендерної пропозиції учасника не надано аналогічного за предметом закупівлі (дріт зварювальний) договору(ів) та відгуку(ів) на виконання даного договору. 1.3.) у складі тендерної пропозиції учасника надано Довідку незаповнену відповідно до форми, вказаної у додатку 4 до документації підписана уповноваженою особою Учасника та скріплена печаткою (у разі використання), а саме відсутні рядки 11, 12, 13. 1.4.) у складі тендерної пропозиції учасника надано Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8) із порушенням заповнення, а саме відсутній підпис керівника на першій сторінці Опитувальника у рядку «Підпис:». 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1.) п.1. розділу «Документи на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 до Документації. 2.2.) п. 1 розділу «Документи на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 до Документації. 2.3.) п.3 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» Додатку 2 до Документації. 2.4) Додаток 8 до Документації - Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1.) скан-копію(-ї) позитивного відгуку(-ів) від підприємств(а)-замовника за договором (-ами), копія(–ії) якого(-их) надається для підтвердження повного/часткового виконання аналогічного(-их) договору(-ів), тощо). Відгук, що повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), номер та дату договору, інформацію про виконання договору. 3.2) скан-копію договору(-ів) у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями, до договору) та скан-копію(-ї) позитивного відгуку(-ів) від підприємств(а)-замовника за договором(-ами), копія(–ії) якого(-их) надається для підтвердження повного/часткового виконання аналогічного(-их) договору(-ів), тощо). Відгук, що повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), номер та дату договору, інформацію про виконання договору 3.3.) Довідка заповнена відповідно до форми, вказаної у додатку 4 до документації підписана уповноваженою особою Учасника та скріплена печаткою (у разі використання 3.4.) Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8). Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник надсилає учаснику ТОВ «СУМСЬКІ ЕЛЕКТРОДИ» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.) у складі тендерної пропозиції учасника не надано аналогічного за предметом закупівлі (дріт зварювальний) договору(ів) та відгуку(ів) на виконання даного договору. 1.2.) у складі тендерної пропозиції учасника надано Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8) із порушенням заповнення, а саме відсутній підпис керівника на першій сторінці Опитувальника у рядку «Підпис:» 1.3.) у складі тендерної пропозиції учасником надано документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених пп.6 пунктом 47 Особливостей № 1178, а саме: учасник повинен надати витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення керівника до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (надалі – Витяг) із датою, що перевищує один місяць стосовно дати розкриття пропозицій учасників. 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1.) п. 1 розділу «Документи на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 до Документації. 2.2.) Додаток 8 до Документації - Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці. 2.3.) п.5 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» Додатку 2 до Документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1.) скан-копію договору(-ів) у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями, до договору) та скан-копію(-ї) позитивного відгуку(-ів) від підприємств(а)-замовника за договором(-ами), копія(–ії) якого(-их) надається для підтвердження повного/часткового виконання аналогічного(-их) договору(-ів), тощо). Відгук, що повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), номер та дату договору, інформацію про виконання договору. 3.2.) Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8). 3.3.) Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених пп.6 пунктом 47 Особливостей № 1178, а саме: учасник повинен надати витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення керівника до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Витяг), що можна отримати за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing. Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер та електронний підпис/печатку. Документ повинен бути не більше місячної давнини стосовно дати розкриття пропозицій учасників. Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.