Період оскарження умов закупівлі - по 10-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-03-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 13-03-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 100 761,19 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 21 007,61 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області |
| ЄДРПОУ: | 38624322 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://zt.dsns.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Сергій Малиновський |
| Телефон: | +380412423859 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 10006, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Героїв Пожежників, будинок 67-б |
4 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Надати інформацію : 1.1. Згідно п.8 викладеного у додатку 4 до Тендерної документації «Вимоги та технічні характеристики до предмету закупівлі» і де зазначено : У разі якщо характеристики запропонованого Учасником товару відрізняються від наведених Замовником (аналог, або кращий показник), то Учасник має надати Довідку в довільній формі з роз'ясненнями та обґрунтуваннями аналогу, або покращення характеристик запропонованого їм товару, а саме : товщина зовнішньої стінки віконного профілю –2,8 мм; склопакет блоку віконного: 2 - х камерний 4I-16Ar-4-16Ar-4I, відповідає нормам та вимогам діючих відповідних нормативних документів, що це є покращений варіант (аналог) і т.д. 1.2. Надати погоджений «Проект договору» з заповненими всіма рядками (20 рядок незаповнений) і колонкою - країна походження товару/виробник у Специфікації «Проекту договору» додатку 5 до Тендерної документації як визначив Замовник.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.