Період оскарження умов закупівлі - по 09-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 09-03-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 175 400,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 754,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМ.БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО |
| ЄДРПОУ: | 14321481 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дука Валерія Володимирівна |
| Телефон: | 380976902298 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 29003, Україна, Хмельницька область,Хмельницький, |
3 |
Згідно із положенням п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) невідповідність між інформацією в Наказі № 9-к від 01.04.2015 року про прийняття на роботу працівника Дереш-Трохимчука С.А. та інформацією в документах, що посвідчують прийняття на посаду директора; 2) Наказ № 32-к від 02.11.2018 року стосується внесення змін до документів про назву посади, а не безпосереднього прийняття на роботу працівника Тихоступа С.А.; 3) у витязі протоколу про перевірку знань з питань охорони праці відсутня інформація про перевірку знань у працівників Шаматіна В.В. та Кобилинського О.П.; 4) відсутні копії посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці працівників Шаматіна В.В. та Кобилинського О.П., які, відповідно до довідки про працівників відповідної кваліфікації, займають посади монтажників-складальників МПК. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) згідно п.п. 7 п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, п.п. 3.2 п. 3 Додатку №2 та Додатку № 4 «Технічний опис» до тендерної документації; 2) згідно п.п. 7 п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, п.п. 3.2 п. 3 Додатку №2 та Додатку № 4 «Технічний опис» до тендерної документації; 3) згідно п.п. 7 п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку № 4 «Технічний опис» до тендерної документації; 4) згідно п.п. 7 п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку № 4 «Технічний опис» до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) наказ про прийняття на роботу працівника Дереш-Трохимчука С.А., що не містить невідповідностей в частині директора товариства або надати лист-роз’яснення стосовно невідповідностей; 2) наказ про прийняття на роботу працівника Тихоступа С.А.; 3) протоколи або витяги з протоколів про перевірку знань з питань охорони праці стосовно працівників Шаматіна В.В. та Кобилинського О.П.; 4) копії посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці працівників Шаматіна В.В. та Кобилинського О.П. АБО 1) надати оновлену довідку у довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання умов договору із залученням: копій наказів про прийняття працівників на роботу або відповідні договори ЦПХ щодо кожного працівника, або трудові договори, на кожного зазначеного ним у оновленій довідці працівника; протоку або витягу з протоколів, а також посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці щодо монтажників металопластикових конструкцій, зазначених у оновленій довідці. Враховуючи положення п. 44 Особливостей, учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надати інформацію зазначену у вимозі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.