Період оскарження умов закупівлі - по 04-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-03-2024, 00:00
Поставка товару буде відбуватись частинами по потребі Замовника: приблизно 15-20 шт. умови поставки товару – впродовж 3-4 (трьох - чотирьох) робочих днів з дати отримання заявки від Замовника: в телефонному режимі, в письмовій формі, електронною поштою (на вибір Замовника) за реквізитами Учасника. Адреса поставки - 20300, Черкаська обл., м. Умань, вул.Шухевича, буд. 12. Поставка товару відбувається транспортом Учасника та за його рахунок.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 209 400,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 047,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНСЬКЕ РЕМОНТНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ №3" |
ЄДРПОУ: | 05457129 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Інна Гвоздій |
Телефон: | +380474437544 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 20300, Україна, Черкаська область,м. Умань, вул. Шухевича, буд. 12 |
0 |
1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - В п.п. 2.2 п. 2 р. 5. «Оцінка тендерної пропозиції» зазначено, що на підтвердження інформації зазначеної у довідці в довільній формі учасник має надати "Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, із зазначенням дати формування витягу не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі". 2. Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, із зазначенням дати формування витягу не раніше 28.02.2024 року
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.