Закупівлю оголошено - 27-02-2024, 19:16. Дата останніх змін - 18-03-2024, 10:51

металопрокат

Закупівля: UA-2024-02-27-012163-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-02-27-014780-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 27-02-2024, 19:16
по 03-03-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-02-2024, 19:16
по 06-03-2024, 00:00
АукціонПеріод аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 03-03-2024, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-03-2024, 00:00

Закупівля здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:1 100 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:11 000,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:11 000,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Комунальне підприємство "Теплоенергетик"
ЄДРПОУ:24153576 Досьє YouControl
Контактна особа:Козаков Валентин Миколайович
Телефон:380504887773
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
25491, Україна, Кіровоградська область,Кропивницький, вул.Ливарна, 1
3


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
ДК 021:2015) «Єдиний закупівел ...
1 100 000,00 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Металопрокат: Товар Кіл-сть Од. швелер 16 1,22 т швелер 20 0,335 т швелер 24 0,44 т лист н/ж 201 1,0 (1,0х2,0) 0,016 т Лист х/к 1,5 0,678 т лист г/к 2 0,794 т лист г/к 3 1,506 т лист г/к 4 0,454 т лист г/к 5 0,35 т Лист г/к 10 1,2 т Лист г/к 20 0,6 т кутик 25х25 2,6 т кутик 50х50х4 2,257 т кутик 75х75 0,356 т кутик 40х40 0,51 т круг 12 ст.45 0,055 т круг 16 Ст. 45 0,156 т круг 18,0 мм Ст40х 0,08 т круг 20 мм ст.45 0,18 т круг 30 ст.45 0,11 т круг 36 Ст.45 0,07 т круг 40 ст.45 0,264 т круг 45 Ст 45 0,07 т круг 50 ст.45 0,16 т круг г/к 60 ст45 0,1 т круг г/к 70 ст45 0,06 т круг 80 Ст.45 0,12 т круг 100 Ст 45 0,22 т круг 120 Ст.45 0,27 т круг 130 Ст 45 0,15 т Смуга сталева №4х30мм 0,257 т Смуга сталева №5х50мм 0,18 т Смуга сталева №4х40мм 0,05 т шестигранник 17 ст.35 0,045 т шестигранник 19 ст.35 0,1 т шестигранник 22 ст.45 0,11 т шестигранник 24 ст.45 0,1 т шестигранник 36 Ст.45 0,154 т шестигр.27 ст. 35 калібр 0,04 т Арматура 12 мм 1 т Арматура 14 мм 1 т Арматура 16 1 т Арматура 18 1 т Арматура 20 1 т Лист просічно-витяжний ПВЛ 406 1000х2000 5,5 т

26.917
тонни
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2024
44110000-4
Конструкційні матеріали


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ПП Альянс-Маркет"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Кіровоградська область, Кіровоград, вул. Валентини Терешкової, 166, 25014, Гребенчук Юрій Федорович
Остаточна пропозиція:
1 090 363,26 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
11-03-2024, 14:45
Період подачі оскарження:
по 17-03-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 08-03-24, 09:58:50
24

Комунальне підприємство «Теплоенергетик» Кропивницької міської ради» КП «Теплоенергетик» КМР» Протокол Уповноваженої особи КП «Теплоенергетик» КМР» 08.03.2024 №19 Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ПП Альянс-Маркет" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Конструкційні матеріали (металопрокат ). 44110000-4 за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № : UA-2024-02-27-012163-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: Якісні характеристики предмету закупівлі Предмет закупівлі повинен відповідати національним стандартам, що затверджені для відповідного предмета закупівлі в Україні : Товар Кіл-сть Од. швелер 16 1,22 т швелер 20 0,335 т швелер 24 0,44 т лист н/ж 201 1,0 (1,0х2,0) 0,016 т Лист х/к 1,5 0,678 т лист г/к 2 0,794 т лист г/к 3 1,506 т лист г/к 4 0,454 т лист г/к 5 0,35 т Лист г/к 10 1,2 т Лист г/к 20 0,6 т кутик 25х25 2,6 т кутик 50х50х4 2,257 т кутик 75х75 0,356 т кутик 40х40 0,51 т круг 12 ст.45 0,055 т круг 16 Ст. 45 0,156 т круг 18,0 мм Ст40х 0,08 т круг 20 мм ст.45 0,18 т круг 30 ст.45 0,11 т круг 36 Ст.45 0,07 т круг 40 ст.45 0,264 т круг 45 Ст 45 0,07 т круг 50 ст.45 0,16 т круг г/к 60 ст45 0,1 т круг г/к 70 ст45 0,06 т круг 80 Ст.45 0,12 т круг 100 Ст 45 0,22 т круг 120 Ст.45 0,27 т круг 130 Ст 45 0,15 т Смуга сталева №4х30мм 0,257 т Смуга сталева №5х50мм 0,18 т Смуга сталева №4х40мм 0,05 т шестигранник 17 ст.35 0,045 т шестигранник 19 ст.35 0,1 т шестигранник 22 ст.45 0,11 т шестигранник 24 ст.45 0,1 т шестигранник 36 Ст.45 0,154 т шестигр.27 ст. 35 калібр 0,04 т Арматура 12 мм 1 т Арматура 14 мм 1 т Арматура 16 1 т Арматура 18 1 т Арматура 20 1 т Лист просічно-витяжний ПВЛ 406 1000х2000 5,5 т Предмет закупівлі повинні бути новими з датою виготовлення 2022-2023рік та підтверджена документами від виробника. У разі якщо Учасник не є виробником продукції, надати оригінал/скановану копію листа від виробника про представництво його інтересів Учасником в даній закупівлі, завірену Учасником. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано оригінал/скановану копію листа від виробника про представництво його інтересів Учасником в даній закупівлі, завірену Учасником. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями згідно умов додатку 2 Тендерної документації Замовника надати оригінал/скановану копію листа від виробника про представництво його інтересів Учасником в даній закупівлі, завірену Учасником або надати роз’яснення. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа Козаков В.М

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 09-03-24, 09:58:50
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-02-27-012163-a-b1
Номер договору:
18/3
Дата підписання договору:
18-03-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 18-03-2024 по 31-12-2024
1 090 363,26 UAH
Ціна договору
908 636,05 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПП Альянс-Маркет"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 090 363,26 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:01-03-2024, 18:00:42
Видалено27-02-2024, 19:17:19
Експортовано:01-03-2024, 17:57:16
Видалено27-02-2024, 19:14:50
Тип документа: Критерії оцінки
ФайлСтанДата та час
Експортовано:01-03-2024, 17:57:56
Видалено27-02-2024, 19:14:50
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:01-03-2024, 17:58:08
Видалено27-02-2024, 19:14:50
Тип документа: Тендерна документація
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:01-03-2024, 17:58:20
Видалено27-02-2024, 19:14:50
Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 27-02-2024, 19:16:07
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 27-02-2024, 19:16:07
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 27-02-2024, 19:16:07
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 27-02-2024, 19:16:07
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 27-02-2024, 19:16:07
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 27-02-2024, 19:16:07
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 27-02-2024, 19:16:07
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 27-02-2024, 19:16:07
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 27-02-2024, 19:16:07
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 27-02-2024, 19:16:07
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 27-02-2024, 19:16:07
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 27-02-2024, 19:16:07
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту ДК 021:2015) «Єдиний закупівельний словник» - 44110000-4 Конструкційні матеріали (металопрокат ).
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 11000,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Комунальне підприємство «Теплоенергетик»КМР», 25030, м. Кропивницький, вул. Сергія Гришина, 23/16, р/р UA693253650000000260060024652 в банку АТ «Кредобанк», ЄДРПОУ 24153576
Статус: Активна
Дата створення: 27-02-2024, 19:16:07
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ