Період оскарження умов закупівлі - по 06-03-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 723 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 236 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 21 700 UAH |
| Замовник: | ОДЕСЬКЕ КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ |
| ЄДРПОУ: | 08038284 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Цоток Андрій |
| Телефон: | 380682861283 |
| E-mail: | torgikevodesa@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 65058, Україна, Одеська область,Одеса, вул.Армійська, будинок 18 |
9 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Замовником не було розглянуто пропозицію, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною в строки передбачені Законом, що є підставою для відміни відкритих торгів на підставі пп.2 п.50 Особливостей.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
01-11-2024, 00:01
Період оскарження:
з 21-10-2024, 15:14 по 01-11-2024, 00:00
Документи:
Відповідно до ч.1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації пропозиція повинна містити документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. У складі пропозиції Учасника зазначені документи відсутні. Відповідно до ч.2 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації» всі витрати, пов’язані з підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відшкодовуються учасником, про що надається лист-згода. В складі пропозиції відсутній зазначений лист-згода за підписом Учасника. Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо усунути зазначені невідповідності протягом 24 годин надати документи про повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та лист-згоду, підписаний Учасником відповідно до вимог ч.2 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.