Період оскарження умов закупівлі - по 02-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-03-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 05-03-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 242 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 420,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Миколаївській області |
| ЄДРПОУ: | 38524996 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://mk.dsns.gov.ua |
| Контактна особа: | Юрій Гершун |
| Телефон: | +380512490612 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 54003, Україна, Миколаївська область,місто Миколаїв, вулиця 2 Екіпажна, будинок 1 |
1 |
Відповідно до положень пункту 11 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження якості запропонованого товару учаснику необхідно надати в складі тендерної пропозиції наступні документи: сертифікат на профіль, сендвич-панель, монтажну піну, дверну фурнітуру, протокол випробування профіля. При розгляді документів, наданих у складі пропозиції ТОВ "ІТЦ "МИКОЛАЇВБУД", не виявлено документів щодо підтвердження якості дверної фурнітури, а саме «натискна ручка» та «замок з засувкою» (елементи фурнітури дверей металопластикових внутрішніх). Відповідно до положень пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Документи щодо підтвердження якості дверної фурнітури не призведуть до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Зважаючи на вищевикладене є необхідність розмістити повідомлення з вимогою про усунення вказаних невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме надати документи щодо підтвердження якості дверної фурнітури, а саме «натискна ручка» та «замок з засувкою» (елементи фурнітури дверей металопластикових внутрішніх).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.