Період оскарження умов закупівлі - по 27-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 85 865,60 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 429,33 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО ПО ГАЗОПОСТАЧАННЮ ТА ГАЗИФІКАЦІЇ "ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ" |
ЄДРПОУ: | 03361075 Досьє YouControl |
Сайт: | https://oblgaz.donetsk.ua/ |
Контактна особа: | Вікторія Олексіївна Кіріндясова |
Телефон: | 380668053927 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 84313, Україна, Донецька область,Краматорськ, ВУЛИЦЯ ПІВДЕННА, будинок 1 |
0 |
«Вимога про усунення невідповідностей Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1.1. Перелік виявлених невідповідностей: у п. 6 розділу. 4 “Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ (ПОСТАЧАЛЬНИКІВ) — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)” Додатку 1 до тендерної документації вимагалась: - надати лист за підписом керівника по формі додатку № 1.1 до Додатку 1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника, та зазначити у листі перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника (постачальника) щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення), або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. Учасником не надано: - наказ на зміну директора, який є у переліку документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника (Виконавця) щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення), або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлено невідповідності: п. 6 розділу. 4 “Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ (ПОСТАЧАЛЬНИКІВ) — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)”Додатку 1 до тендерної документації. 1.3.Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати: - наказ на зміну директора, який є у переліку документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника (Виконавця) щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення), або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.