Період оскарження умов закупівлі - по 26-02-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 562 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 620,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ЧЕРНІВЕЦЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ |
| ЄДРПОУ: | 21430093 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мирослава Костиль |
| Телефон: | +380989359741 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 58004, Україна, Чернівецька область,м.Чернівці, вул. Сторожинецька, буд.113 |
5 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
відсутня потреба в закупівлі металопластикових дверей, металопластикових перегородок з характеристиками, вказаними у закупівлі, які були актуальні на момент подання оголошення про здійснення відкритих торгів з особливостями
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
26-04-2024, 00:02
Період оскарження:
з 15-04-2024, 19:52 по 26-04-2024, 00:00
Документи:
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах) учасника ТОВ «ГЛОРІЯ-В» (надалі -Учасник) 1. Перелік невідповідностей: 1.1. Відповідно до п. 12 розділу 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) додатку №1 до тендерної документації передбачено надання в складі пропозиції «Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Складається та підписується особисто підписантом договору та особою (особами), яку (яких) уповноважено Учасником підписувати (завіряти) документи що надаються Учасником». Однак, Учасником у складі пропозиції не надано вказаного вище листа-згоди особи на прізвище «Корчак», яка підписала акт огляду в наданому у складі пропозиції файлі «Акт огляду.jpg.p7s» 1.2. Відповідно до вимог п. 4 розділу 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) додатку №1 до тендерної документації Учасником у складі пропозиції не надано документів на підтвердження повноважень підпису документів пропозиції особою на прізвище «Корчак», яка підписала акт огляду в наданому у складі пропозиції файлі «Акт огляду.jpg.p7s» 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. На підставі ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 43 Особливостей та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених або нових документів. 1.1. Надати лист-згоду особи на прізвище «Корчак», яка підписала акт огляду в наданому у складі пропозиції файлі «Акт огляду.jpg.p7s». 1.2 Надати документи на підтвердження повноважень підпису документів пропозиції особою на прізвище «Корчак», яка підписала акт огляду в наданому у складі пропозиції файлі «Акт огляду.jpg.p7s" відповідно до вимог п. 4 розділу 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) додатку №1 до тендерної документації.
Вимога про усунення невідповідностей ФОП Ончуленко Михайло Іванович Відповідно до п. 3.1 розділу 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупів Додатку 2 до Тендерної документації Учасник повинен на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір подібний за предметом закупівлі чи кодом ДК 3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) 3.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Та лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору Однак, Учасником не надано довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) та не надано лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. На підставі ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 43 Особливостей та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених або нових документів. 1. Надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) та лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.