Закупівлю оголошено - 21-02-2024, 13:25. Дата останніх змін - 11-03-2024, 10:43

Радіатор сталевий Hi-Therm 22 тип 500x600 бічний, код 44620000-2 – Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі

Закупівля: UA-2024-02-21-006934-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-02-21-002457-b
Період уточнень
Триває
Завершився
з 21-02-2024, 13:25
по 27-02-2024, 13:30
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-02-2024, 13:30
по 01-03-2024, 13:30
АукціонПеріод аукціонів
Завершився
з 04-03-2024, 13:29
по 04-03-2024, 13:52

Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-02-2024, 13:30

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:9 335,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:93,35 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Державна установа "Миколаївський слідчий ізолятор"
ЄДРПОУ:08564067 Досьє YouControl
Сайт:http://kvs.gov.ua
Контактна особа:Харченко Світлана Миколаївна
Телефон:+380512378337
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
54030, Україна, Миколаївська область,Миколаїв, вул. Лагерне поле,5
3


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Радіатор сталевий Hi-Therm 22 тип 500x600 бічний, код 44620000-2 – Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі

4
штуки
54030 , Україна , Миколаївська область , м. Миколаїв , вул. Лагерне поле, 5 ,
по 31-12-2024
44621100-0
Радіатори


+ -
Документи
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:21-02-2024, 13:48:12
Експортовано:21-02-2024, 13:26:07
Експортовано:21-02-2024, 13:26:07
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунок за цим Договором проводиться шляхом оплати товару ПОКУПЦЕМ по факту поставки протягом 30 банківських днів з дати отримання товару на склад ПОКУПЦЯ по мірі надходження бюджетних коштів на підставі рахунків-фактур ПРОДАВЦЯ, належним чином оформлених накладних.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
30
Мінімальний крок аукціону:
93,35 UAH
Початок аукціону:
04-03-2024, 13:29
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Воробйова Юлія Федорівна   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Нікополь, вул.Княжа 107 кв.35, 53221, Воробйова Юлія Федорівна
Остаточна пропозиція:
6 960,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 960,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
05-03-2024, 14:55

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 04-03-24, 14:48:21
24

Відповідно до наказу 25 від 20.10.2022 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 року № 10 (зі змінами)» Державного підприємства «Прозорро» (далі - Інструкція), яким визначається порядок використання електронної системи закупівель (далі – ЕСЗ) під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості закупівель), з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору, або оприлюднення звіту про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без її використання, під час проведення закупівлі у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, розгляд пропозицій відбувається відповідно до пунктів 11,12 статті 14 Закону із урахуванням положень пункту З Розділу II цієї Інструкції. Згідно з пунктом 3 Розділу ІІ Інструкції, якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника закупівлі, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, розуміється у тому числі відсутність у складі пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, (крім випадків відсутності забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі пропозиції. Замовник розглядає подані пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом пропозиції відповідно пунктів 11,12 статті 14 Закону із урахуванням положень пункту З Розділу II цієї Інструкції, є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалися в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) подання яких передбачається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до пункту 8 додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інші вимоги», на підтвердження санкційного законодавства у складі пропозиції має надати гарантійний лист, що постачальник не є юридичною особою — резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або фізичною особою (фізичною особою — підприємцем) — резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або не є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції наданий гарантійний лист в якому вказано, що учасник не є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь. При цьому учасником не була врахована постанова КМУ від 09.02.2024 № 131, яка набрала чинності 13.02.2024 року та внесені зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», якою розширено санкційне законодавства відносно Ісламської Республіки Іран. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями гарантійний лист, в якому вказати що постачальник не є юридичною особою — резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або фізичною особою (фізичною особою — підприємцем) — резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або не є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран з урахуванням внесених змін до законодавства.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 05-03-24, 14:48:21
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-02-21-006934-a-b1
Номер договору:
Г-74
Дата підписання договору:
11-03-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 11-03-2024 по 31-12-2024
6 960,00 UAH
Ціна договору
6 960,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП Воробйова Юлія Федорівна   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
6 960,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 960,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "Епіцентр К"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
9 099,84 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
9 099,84 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ