Період оскарження умов закупівлі - по 24-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-02-2024, 00:00
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Замовник вимагає забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 5% від ціни договору.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 524 089,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 620,45 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Анисимова Олена Василівна |
| Телефон: | 380674564592 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
1 |
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ФОП Бабич Нікіта Олександрович повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надано у складі тендерної пропозиції - довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (файл «Довідка про досвід.pdf»), лист-відгук (файл «Лист відгук.pdf»), Акт наданих послуг (файл «Акт виконаних робіт.pdf»), в яких предмет договору зазначений як послуги з постачання "контейнер збірно-розбірного типу". Натомість, згідно вимог тендерної документації під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на поставку модульного(их) блок-контейнеру(ів)/приміщення(ь) та/або побутового(их) вагончику(ів). Таким чином, встановлено невідповідність в інформації та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1. Пункт 1 розділу Х тендерної документації «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції», розділ VII тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник має завантажити уточнені та/або нові документи: Уточнену довідку у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на поставку модульного(их) блок-контейнеру(ів)/приміщення(ь) та/або побутового(их) вагончику(ів); Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору; Акт(и) приймання-передачі або видаткова(і) накладна(і) на поставку модульного(их) блок-контейнеру(ів)/приміщення(ь) та/або побутового(их) вагончику(ів) згідно аналогічного договору, зазначеного у довідці по п.1.1. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ "Студсервіс Аутсорсінг" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надано у складі тендерної пропозиції - довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (файл «Довідка про досвід.pdf»), лист-відгук (файл «Лист відгук.pdf»), Акт наданих послуг (файл «Акт виконаних робіт.pdf»), в яких предмет договору зазначений як послуги з постачання "контейнер збірно-розбірного типу". Натомість, згідно вимог тендерної документації під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на поставку модульного(их) блок-контейнеру(ів)/приміщення(ь) та/або побутового(их) вагончику(ів). Таким чином, встановлено невідповідність в інформації та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. 2. Учасником у складі тендерної пропозиції не завантажено документів, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції. Таким чином, замовником встановлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1. Пункт 1 розділу Х тендерної документації «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції», розділ VII тендерної документації. 2. Пункт 4 розділу Х тендерної документації «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник має завантажити уточнені та/або нові документи: Уточнену довідку у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на поставку модульного(их) блок-контейнеру(ів)/приміщення(ь) та/або побутового(их) вагончику(ів); Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору; Акт(и) приймання-передачі або видаткова(і) накладна(і) на поставку модульного(их) блок-контейнеру(ів)/приміщення(ь) та/або побутового(их) вагончику(ів) згідно аналогічного договору, зазначеного у довідці по п.1.1.; Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції: - для посадової особи або представника учасника процедури закупівлі: протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.