Період оскарження умов закупівлі - по 23-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 216 232,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 162,32 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Військова частина А3160 |
ЄДРПОУ: | 26614001 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Веремієнко Ліна Михайлівна |
Телефон: | 380463126330 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
3 |
Розгляд пропозиції ФОП "КУЧИНСЬКИЙ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" ІПН 37507880 поданої на участь у закупівлі в системі Prozorro за ДК 021:2015: 44160000-9: «Магістральні трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та сукупні вироби»: Оцинкована труба (L-1000мм, Ø110мм, метал – 0,5мм) (або еквівалент); Зонт вентиляційних систем (оцинкований, метал – 0,5мм, Ø110мм) (або еквівалент), ідентифікатор закупівлі - UA-2024-02-17-000367-a , Вирішили: Пропозицію ФОП "КУЧИНСЬКИЙ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" ІПН 37507880, яка за результатом аукціону визначена найнижчою, розглянуто на відповідність вимогам тендерної документації, та виявлено невідповідності, а саме: - Вимога відповідно ««Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» абзац 7. Тендерна пропозиція повинна складатися з: Листа-згоди учасника з Проєктом договору та його істотними умовами, а також Проєкту договору, Додаток 4 до Документації, (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього) – завірений учасником Проєкт договору учасником не надано. - Вимога відповідно ««Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» - учасник завантажив Технічний Паспорт від виробника продукції, але не затвердив його (Номер паспорта, дата затвердження, підпис, печатка розробника), також учасник не оформив належним чином копію паспорта Громадянина України та фото ІПН. - Вимога відповідно додатку 2 до документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» п.2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» «Учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: - довідка про наявність працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади працівника; - учасником не надано (якщо немає працівників, то вказати, що їх немає). - копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або копії наказів про прийняття на роботу на усіх вказаних у довідці працівників» відповідно - учасником не надано. - Вимога відповідно додатку 2 до документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» п.1 “Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій”: - копія документу щодо права користування складським/виробничим приміщенням, копія документу щодо права користування необхідним інструментом, приладдям та обладнанням — учасником наданий ДОГОВІР № 01-06/1/2023 СУБОРЕНДИ НЕРУХОМОГО МАЙНА, якийдійсний до 31.05.2023 року, копій документів щодо права користування необхідним інструментом, приладдям та обладнанням учасником не надано. - Вимога відповідно додатку 2 до документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» п.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) «На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: - лист-відгук від контрагенту із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за договором.» - учасником не надано. - Вимога відповідно додатку 2 до документації У складі пропозиції учасник також має надати: п 1. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або будь-який інший документ датою видачі не раніше дати оголошення закупівлі, що містить повну інформацію про кінцевих бенефіціарів учасника, у тому числі якщо засновником учасника є інша юридична особа - учасником надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань виданий 10.11.2023 року. п. 6 Довідка, що містить відомості про Учасника (складена згідно з формою, наведеною у Додатку 5 до Документації). - Вимога відповідно додатку 3 до документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ на закупівлю нижче визначених предметів закупівлі, що зазначені в таблиці, а також поза таблицею (ДК 021:2015 - 44160000-9: «Магістральні трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та сукупні вироби», ”Документи, які Учасник повинен надати в складі пропозиції*” п. 1. Гарантійний лист від учасника, про те, що товар, при постачанні буде супроводжуватись документами, підтверджуючими якість (паспорт якості, сертифікат відповідності тощо) та буде мати гарантійні зобов’язання виробника. - не надано учасником. п. 2. Довідку, яка повинна містити відомості про повне найменування виробника та країну походження товару. п. 3. Завантаження, доставка і розвантаження на території складу Замовника відбувається за рахунок Постачальника в обумовлений Замовником час в присутності представника Постачальника ( надати гарантійний лист).» - не надано учасником. Прийнято рішення розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідності, а саме, учасник має завантажити: 1. Проєкт договору, Додаток 4 до Документації, (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього) погоджений учасником. 2. Затверджений Технічний Паспорт від виробника продукції (Номер паспорта, дата затвердження, підпис, печатка розробника). 3. Копія паспорта Громадянина України від ФОП "КУЧИНСЬКИЙ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" та копія ІПН учасника, оформлена належним чином, враховуючи вимоги відповідно ««Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції». 4. Довідка про наявність працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади працівника (або їх відсутність); 5. Копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або копії наказів про прийняття на роботу на усіх вказаних у довідці працівників відповідно; 6. Дійсний на момент подання тендерної пропозиції договір суборенди нерухомого майна. 7. Копії документів щодо права користування необхідним для виробництва інструментом, приладдям, обладнанням та ін. Учасником. 8. Лист-відгук від контрагенту із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за аналогічним договором від 17 квітня 2023 року № 17. 9. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або будь-який інший документ датою видачі не раніше дати оголошення закупівлі, що містить повну інформацію про кінцевих бенефіціарів учасника, у тому числі якщо засновником учасника є інша юридична особа. 10. Довідка, що містить відомості про Учасника (складена згідно з формою, наведеною у Додатку 5 до Документації). 11. Гарантійний лист від учасника, про те, що товар, при постачанні буде супроводжуватись документами, підтверджуючими якість (паспорт якості, сертифікат відповідності тощо) та буде мати гарантійні зобов’язання виробника. 12. Довідку, яка повинна містити відомості про повне найменування виробника та країну походження товару. 13. Завантаження, доставка і розвантаження на території складу Замовника відбувається за рахунок Постачальника в обумовлений Замовником час в присутності представника Постачальника ( надати гарантійний лист) Законодавство не передбачає можливість відхилення пропозиції при наявності підстав для відхилення без надання можливості усунути невідповідності в порядку передбаченому ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином Замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель і лише після спливу 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей провести повторний розгляд пропозиції та прийняти рішення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.