Період оскарження умов закупівлі - по 23-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-02-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 26-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 120 650,04 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 21 206,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Військова частина А3160 |
ЄДРПОУ: | 26614001 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Веремієнко Ліна Михайлівна |
Телефон: | 380463126330 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Вимога Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист-гарантію про погодження з тим, що Учасник самостійно несе усі витрати на підготовку та подання тендерної пропозиції і не претендує на відшкодування Замовником понесених ним витрат у разі відхилення тендерної пропозиції Учасника з підстав, що зазначені в Законі, Особливостях та умовах цієї тендерної документації / скасування процедури закупівлі» – не надано Учасником п.7 «Інформація про субпідрядника /співвиконавця»: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучити як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядників / співвиконавців.»- відсутня інформація - Вимога відповідно додатку 2 до документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» п.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): “Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору (Під аналогічними договорами розуміються договори про придбання товарів вказаних у Додатку 1 до Тендерної документації за ДК 021:2015 -44110000-4 «Конструкційні матеріали»: Тканина скляна конструкційна (TG-430 P-C (120)) (або еквівалент), Плита акустична з мінеральної вати (1200х600х50 мм) (або еквівалент), Цемент М-400 ПЦ (25 кг) (або еквівалент), Євроруберойд ЕКО-ПЕ-4,0-ПС (10 кв.м) (або еквівалент).”: «На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: - копія вказаного у довідці аналогічного договору та документів, що підтверджують виконання робіт за наданим договором (в тому числі мають бути надані додаткові угоди щодо зміни істотних умов договору); - лист-відгук від контрагенту із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за договором- Учасник не надано аналогічний договір та підтверджуючі документи про виконання такого по «Тканина скляна конструкційна (TG-430 P-C (120)) (або еквівалент)» Прийнято рішення розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідності, а саме, учасник має завантажити: • лист-гарантію про погодження з тим, що Учасник самостійно несе усі витрати на підготовку та подання тендерної пропозиції і не претендує на відшкодування Замовником понесених ним витрат у разі відхилення тендерної пропозиції Учасника з підстав, що зазначені в Законі, Особливостях та умовах цієї тендерної документації / скасування процедури закупівлі • учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучити як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядників / співвиконавців. • аналогічний договір та підтверджуючі документи про виконання такого, лист-відгук по «Тканина скляна конструкційна (TG-430 P-C (120)) (або еквівалент)» Законодавство не передбачає можливість відхилення пропозиції при наявності підстав для відхилення без надання можливості усунути невідповідності в порядку передбаченому ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином Замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель і лише після спливу 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей провести повторний розгляд пропозиції та прийняти рішення.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля за ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали: Тканина скляна конструкційна (TG-430 P-C (120)) (або еквівалент), Плита акустична з мінеральної вати (1200х600х50 мм) (або еквівалент), Цемент М-400 ПЦ (25 кг) (або еквівалент), Євроруберойд ЕКО-ПЕ-4,0-ПС (10 кв.м) (або еквівалент) - Вимога відповідно додатку 2 до документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» п.1 “Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій”: - копія документу щодо права користування складським/виробничим приміщенням, копія документу щодо права користування необхідним інструментом, приладдям та обладнанням учасником наданий договір «9_[25-02-2024 12.12.32]8. Договір № МР-104 С від 27 вересня 2021 р. про надання комплексних логістичних послуг» та «10_[25-02-2024 12.12.32]8.1 Лист про продовження Договору Майер – Конструктив» - строк дії договору закінчився 31 січня 2024 року. - Вимога відповідно додатку 2 до документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» п.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) «На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: - копія вказаного у довідці аналогічного договору та документів, що підтверджують виконання робіт за наданим договором (в тому числі мають бути надані додаткові угоди щодо зміни істотних умов договору); - лист-відгук від контрагенту із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за договором. Однак учасником не завантажено договір, що зазначений у довідці про аналогічні договори, від 07 серпня 2023 року № 34/01-23 за предметом закупівлі Конструкційні матеріали (євро руберойд, шифер, цегла) ДК 021:2015 44110000-4 — Конструкційні матеріали на суму 198 046, 39 грн з Комунальним підприємством «Управління житловокомунального господарства» (код ЄДРПОУ 31476318). Натомість завантажено договір, що не зазначений у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів № 11 від 22.02.2024 року «16_[25-02-2024 12.12.32]13. Договір Петрівський благоустрій.pdf» №02\06 від 02 червня 2023 року з КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ПЕТРІВСЬКИЙ БЛАГОУСТРІЙ» ПЕТРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, ЄДРПОУ 37496392. Також завантаженого у складі пропозиції договір, що зазначений у довідці про аналогічні договори, від 18 грудня 2023 року № 492 за предметом закупівлі ДК 021:2015 44110000- 4 —Конструкційні матеріали (Будівельні матеріали) на суму 754 174,51 грн, та накладноа від 25.12.2023 року №8904\1 – відсутній лист-відгук, на накладній підпис отримувача без печатки. - Вимога відповідно додатку 2 до документації У складі пропозиції учасник також має надати: п 1. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або будь-який інший документ датою видачі не раніше дати оголошення закупівлі, що містить повну інформацію про кінцевих бенефіціарів учасника, у тому числі якщо засновником учасника є інша юридична особа - учасником надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань виданий «Дата та час формування витягу: 20.07.2023 11:52:39». Прийнято рішення розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідності, а саме, учасник має завантажити: • копія документу щодо права користування складським/виробничим приміщенням, копія документу щодо права користування необхідним інструментом, приладдям та обладнанням строк дії договору якого не закінчився на момент подачі пропозиції. • завантажити копію договору, що зазначений у довідці про аналогічні договори, від 07 серпня 2023 року № 34/01-23 за предметом закупівлі Конструкційні матеріали (євро руберойд, шифер, цегла) ДК 021:2015 44110000-4 — Конструкційні матеріали на суму 198 046, 39 грн з Комунальним підприємством «Управління житловокомунального господарства» (код ЄДРПОУ 31476318) та документів, що підтверджують виконання робіт за наданим договором (в тому числі мають бути надані додаткові угоди щодо зміни істотних умов договору), надати лист-відгук від контрагенту із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за договором. • завантажити лист-відгук від контрагенту із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за договором від 18 грудня 2023 року № 492 за предметом закупівлі ДК 021:2015 44110000- 4 —Конструкційні матеріали (Будівельні матеріали) на суму 754 174,51 грн. На підтвердження виконання, надати накладну, тощо з підписом, печаткою отримувача. • витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або будь-який інший документ датою видачі не раніше дати оголошення закупівлі, що містить повну інформацію про кінцевих бенефіціарів учасника, у тому числі якщо засновником учасника є інша юридична особа Законодавство не передбачає можливість відхилення пропозиції при наявності підстав для відхилення без надання можливості усунути невідповідності в порядку передбаченому ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином Замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель і лише після спливу 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей провести повторний розгляд пропозиції та прийняти рішення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.