Період оскарження умов закупівлі - по 18-02-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 071 985,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 10 359,93 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 62 159,55 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСПЕЦБУД" |
| ЄДРПОУ: | 32168454 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вікторія Іванова |
| Телефон: | +380976396657 |
| E-mail: | ivanovavv597@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 61001, Україна, Харківська область,місто Харків, ВУЛИЦЯ ПЛЕХАНІВСЬКА, будинок 15 Б |
12 |
Керуючись п.43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: згідно із абзацом 18 пункту 1 Розділу III тендерної документації вимагається зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. У складі пропозиції Учасника надано файл: "Довідка щодо ліцензії.pdf". Проте, зазначений файл є пошкодженим та не відкривається. Тобто, Замовник не може перевірити інформацію про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Тобто, можна вважати, що учасником не надано зазначеної вище інформації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: абзац 18 пункту 1 Розділу III тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати достовірну інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до останнього абзацу пункту 3 розділу VI тендерної документації результати торгів та укладання договору про закупівлю учасник для вірного складання Замовником договору про закупівлю повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку з банківської установи із зазначенням його номеру у форматі IBAN, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій та довідка з податкової інспекції про наявність поточних рахунків, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку з податкової інспекції про наявність поточних рахунків, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: пункту 3 розділу VI тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідка з податкової інспекції про наявність поточних рахунків, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Керуючись п.43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: додатком 1 до тендерної документації вимагається в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів сканкопії оригіналів аналогічних договорів не менш двох (з усіма додатками та видаткові накладні); первинні документи по кожному договору, зазначеному у довідці, що підтверджують їх повне виконання; -скановані оригінали позитивного листа-відгука до кожного аналогічного договору. У складі пропозиції учасника відсутні первинні документи по кожному договору, зазначеному у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору, що підтверджують їх повне виконання та скановані оригінали позитивного листа-відгука до кожного аналогічного договору. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати первинні документи по кожному договору, зазначеному у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору, що підтверджують їх повне виконання та скановані оригінали позитивного листа-відгука до кожного аналогічного договору.
Керуючись п.43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 1 до тендерної документації вимагається Довідка у довільній формі про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасником надана довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації. Проте відсутня інформація що вказані працівники мають необхідні знання та досвід. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку у довільній формі про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.3 додатку 1 тендерної документації учасник мав надати скановані оригінали позитивного листа-відгука до кожного аналогічного договору. Лист-відгук повинен містити наступну інформацію -дата, номер та сума договору, назву предмету договору, обсяг виконання. Лист-відгук надається на фірмовому бланку контрагента з печаткою та має бути адресований Замовнику торгів. Відсутній лист-відгук по договору по договору № ВСП-117 від 16.08.2021 року з Відокремлений структурний підрозділ «Олімпійський фаховий коледж імені Івана Піддубного Національного університету фізичного виховання і спорту України», відомості про який зазначено у довідці про досвід виконання аналогічного договору(договорів). Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.3 додатку 1 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати лист-відгук по договору по договору № ВСП-117 від 16.08.2021 року з Відокремлений структурний підрозділ «Олімпійський фаховий коледж імені Івана Піддубного Національного університету фізичного виховання і спорту України», відомості про який зазначено у довідці про досвід виконання аналогічного договору(договорів). Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 1 тендерної документації вимагається довідка у довільній формі щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасником надано Довідка про наявність МТБ (вих. № 16.02-25 від 16.02.2024 р.). Не надано довідка у довільній формі щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку у довільній формі щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.4 додатку 1 тендерної документації Учасник повинен надати фінансову звітність за останній повний рік, що передбачена для його виду діяльності, яка підтвердить, що обсяг річного доходу (виручки) учасника не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Юридичні особи подають баланс та звіт про фінансові результати. Фізичні особи та фізичні особи підприємці документи для підтвердження наявності фінансової спроможності не подають. Новоутворені підприємства подають фінансову звітність за період, що обліковується з дня їх реєстрації відповідно до вимог законодавства. Учасник має підтвердити, що фінансова звітність була прийнята центром збору фінансової звітності і надати квитанцію про перевірку звіту та його приймання (квитанція № 2). Якщо звітність подавалася не через електронний ресурс, то учасник надає відповідний документ чи звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття Учасником надано повідомлення про отримання звітності Звiт доставлено в поштову скриньку ДПC України 28.02.2023 в 16:54:57; Фінансова звітність мікропідприємства, Баланс на 31.12.2022; Звіт про фінансові результати Рік 2022; Квитанція №2 28.02.2023, Квитанція № 1, 01.03.2023. Не надано фінансову звітність за останній повний рік, що передбачена для його виду діяльності, яка підтвердить, що обсяг річного доходу (виручки) учасника не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.4 додатку 1 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати фінансову звітність за останній повний рік, що передбачена для його виду діяльності, яка підтвердить, що обсяг річного доходу (виручки) учасника не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 4 до тендерної документації Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 цього пункту. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Учасник не підтвердив відсутності підстав згідно абзацу чотирнадцятого п.47 Особливостей. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 4 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати підтвердження відсутності підстав згідно абз.14 п.47 Особливостей. Перелік виявлених невідповідностей: згідно додатку 2 до тендерної документації Учасник надає у складі тендерної пропозиції лист від виробника вікон металопластикових або його офіційного представника щодо поставки вікон металопластикових (у такому випадку у складі пропозиції необхідно підтвердити представництво), що є предметом закупівлі, на адреси поставки Замовника торгів з зазначенням ідентифікатору закупівлі, у вказані строки поставки відповідно до умов закупівлі. Учасником не виконано вказану вимогу. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 2 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати лист від виробника вікон металопластикових або його офіційного представника щодо поставки вікон металопластикових (у такому випадку у складі пропозиції необхідно підтвердити представництво), що є предметом закупівлі, на адреси поставки Замовника торгів з зазначенням ідентифікатору закупівлі, у вказані строки поставки відповідно до умов закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.