Період оскарження умов закупівлі - по 18-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 200 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 4 000,00 UAH |
Замовник: | Київське квартирно-експлуатаційне управління |
ЄДРПОУ: | 22991617 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Орап Ольга Григорівна |
Телефон: | 380633051563 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
7 |
Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), п 43 постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі- Особливості) Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням начальника Київського квартирно-експлуатаційного управління від 30.12.2021 р. № 386. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЮА ПРО» в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнер для твердих побутових відходів) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до частини 2 розділу 3 тендерної документації Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. У складі пропозиції учасник повинен надати копію договору або заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом тобто містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта). Учасником не надано копію договору або заявки про надання банківської гарантії. 2) Відповідно до частини 2 розділу 3 тендерної документації Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Банківська гарантія має видаватись під відповідне грошове забезпечення (покриття). Для підтвердження учасник надає копію платіжного доручення на користь банку-гаранта у розмірі забезпечення тендерної пропозиції. Учасником в складі своєї тендерної пропозиції не надано платіжне доручення, що підтверджує внесення коштів на рахунок в банку який надав банківську гарантію. 3) Відповідно до пункту 1 Додатку 1 тендерної документації Замовником вимагається надання Учасником підтвердження виконання аналогічних договорів шляхом надання довідки складеної у довільній формі про виконання аналогічних договорів не раніше 2023 року укладання, де зазначено предмет, сума, номер та дата укладання аналогічних договорів, строку постачання товару, повного найменування замовника згідно таких договорів, їх адреса, контактна особа та їх номерів телефонів. Учасником в складі своєї тендерної пропозиції надано довідку в довільній формі, де вказані вищезазначені критерії. Але в даних про договір з Управлінням житлово-комунального господарства та інфраструктури Роздільнянської міської ради, Учасник не зазначив строку постачання товару. 4) Відповідно до пункту 5 розділу 2 Додатку 1 тендерної документації Замовником вимагається надання Учасником копії чинного дозволу або ліцензії (або іншого документу, який посвідчує її видачу) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України. Якщо строк (термін) дії ліцензій, дозволів тощо, наданих Учасником у складі тендерної пропозиції, спливає до моменту закінчення надання послуг, робіт, постачання товару Учасник у складі пропозиції має надати документальне підтвердження-зобов’язання (лист, довідка або інший підтверджуючий документ за підписом уповноваженої особи Учасника) щодо їх отримання до моменту укладання договору (продовження терміну дії на весь період надання послуг, що є предметом закупівлі). У разі, якщо отримання ліцензії (або іншого документу, який посвідчує її видачу) не передбачено законодавством, Учасник надає лист-пояснення з посиланням на нормативні акти або копію/ії роз’яснення/нь державних органів. Учасником в складі своєї тендерної пропозиції надано довідку про ліцензування та документів дозвільного характеру в якій Учасник не вказав посилання на нормативні акти. Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах,що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Замовник розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій , повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Надати учаснику ТОВ «ЮА ПРО» 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель наступних документів, а саме: - копія договору або заявки про надання банківської гарантії; - платіжне доручення про внесення коштів; - виправити довідку аналогічних договорів; - виправити довідку про ліцензування.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.