Період оскарження умов закупівлі - по 14-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-02-2024, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 1 455 900,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 7 279,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент з питань цивільного захисту та оборонної роботи Полтавської міської ради |
ЄДРПОУ: | 24548168 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Максим Панасенко |
Телефон: | +0532569173 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 36000, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Соборності, 36 |
6 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Необхідність врахування в очікувану вартість монтажу металопластикових конструкцій
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
05-03-2024, 00:04
Період оскарження:
з 23-02-2024, 13:03 по 05-03-2024, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.